تربیت نیروی انسانی ماهر با برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه‌ای در کرمان

در راستای ارتقای مهارت‌های نرم کسب و کارهای کرمان، تفاهم‌نامه همکاری بین مدرسه کسب و کار نخل و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان امضا شد.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، این تفاهم‌نامه که با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر و ارتقای آموزش‌های علمی و صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای است، […]


در راستای ارتقای مهارت‌های نرم کسب و کارهای کرمان، تفاهم‌نامه همکاری بین مدرسه کسب و کار نخل و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان امضا شد.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، این تفاهم‌نامه که با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر و ارتقای آموزش‌های علمی و صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای است، بین مدیر مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان و مدیرعامل مدرسه کسب و کار نخل امضا شد.

 بر اساس این تفاهم‌نامه، کسب و کارهای استان با شرکت در دوره‌های آموزشی حرفه‌ای در حوزه‌های مدیریتی، بازاریابی، خلاقیت و نوآوری و صادرات محصول تقویت و توانمندسازی می‌شوند و در پایان هر دوره نیز گواهینامه مهارت از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به مهارت‌آموزان اعطا می‌شود.

 گفتنی است در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه، دکتر محمدرضا بنازاده ماهانی با اشاره به ناکافی بودن آموزش آکادمیک در دانشگاه‌ها بر لزوم آموزش مهارت‌های نرم تأکید کرد.

دکتر محمد رحیمیان، مدیر عملیات مدرسه کسب و کار نخل نیز به تشریح برنامه‌های این مدرسه در سال جدید پرداخت..

 در پایان نیز مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان بر استفاده از امکانات این مجموعه در راستای تحقق اهداف و تعهدات تفاهم‌نامه یاد کرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





تربیت نیروی انسانی ماهر با برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه‌ای در کرمان

منبع: فــارس
? تربیت نیروی انسانی ماهر با برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه‌ای در کرمان