تداوم روند جذب و استخدام نیرو در مقطع درجه داری پلیس کرمان

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهي انتظامي استان کرمان از استمرار روند پذیرش نیروی مرد در مقطع دیپلم جهت استخدام درجه داری در مجموعه انتظامی استان خبر داد. به گزارش راه ارمان کارمند رتبه ۱۶″حسین حسینی”با اعلام این خبر گفت: پلیس کرمان از بين دارندگان مدرک تحصيلي ديپلم در تمامی رشته های تحصیلی نیرو جذب […]

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهي انتظامي استان کرمان از استمرار روند پذیرش نیروی مرد در مقطع دیپلم جهت استخدام درجه داری در مجموعه انتظامی استان خبر داد.

به گزارش راه ارمان کارمند رتبه ۱۶″حسین حسینی”با اعلام این خبر گفت: پلیس کرمان از بين دارندگان مدرک تحصيلي ديپلم در تمامی رشته های تحصیلی نیرو جذب می کند که روند ثبت نام و عضویابی تا پایان سال جاری استمرار دارد.

وی افزود: در همین رابطه علاقمندان دارای مدرک تحصیلی دیپلم می توانند همه روزه با در دست داشتن مدارک تحصیلی و مدارک هویتی خود به هسته گزینش و استخدام واقع در خیابان معلم شهر کرمان مراجعه و ابهامات خود را در ساعات اداری از طریق تماس با شماره های ۲۱۸۲۴۱۲۱ و ۲۱۸۲۴۱۳۰ و در ساعات غیر اداری از طریق شماره ۲۱۸۲۴۱۳۱ سوال کنند.

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهي انتظامي استان کرمان با اشاره به اختصاص سهمیه جذب مناسب با نیاز در این مقطع بیان کرد: تمامی افراد واجد شرایط و علاقمند به خدمت در عرصه مقدس نظم و امنیت می توانند از این فرصت برای پیوستن به مجموعه انتظامی استان استفاده کنند که در این رابطه تلاش هسته گزینش بر این است که تمامی افراد علاقمند و دارای توانمندی های لازم جذب و استخدام شوند.

انتهای پیام/ تاج الدینی




تداوم روند جذب و استخدام نیرو در مقطع درجه داری پلیس کرمان

منبع:آرمـان
? تداوم روند جذب و استخدام نیرو در مقطع درجه داری پلیس کرمان