تداوم بارش‌ها در کرمان تا سه شنبه/ دمای هوا کاهش می‌یابد

کرمان – کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان از تداوم ناپایداری‌های جوی تا روز سه شنبه در استان کرمان خبر داد. مریم سلاجقه در گفتگو با فت فتو اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، ناپایداری‌های جوی که از روز پنج شنبه هفته گذشته با ورود سامانه بارشی به استان، آغاز شده است تا روز […]

کرمان – کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان از تداوم ناپایداری‌های جوی تا روز سه شنبه در استان کرمان خبر داد.

مریم سلاجقه در گفتگو با فت فتو اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، ناپایداری‌های جوی که از روز پنج شنبه هفته گذشته با ورود سامانه بارشی به استان، آغاز شده است تا روز سه شنبه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این ناپایداری‌ها به صورت افزایش ابر، بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و وزش تند بادهای لحظه‌ای ادامه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان از آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب در پاره‌ای مناطق خبر داد و افزود: به دلیل رطوبت موجود در جو وقوع مه صبحگاهی در پاره‌ای مناطق غرب، جنوب غرب و شمال استان دور از انتظار نیست.

سلاجقه از کاهش دما در استان کرمان از روز دوشنبه خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش در شهر کرمان سه میلیمتر ثبت شده است.

وی از اختصاص بیشترین میزان بارندگی در مدت یاد شده با ۳۰ و ۴ میلیمتر به ساردوئیه ،۱۹ میلیمتر به شهرستان بافت و ۱۱ و ۴ میلیمتر به لاله زار خبر داد و افزود: مجموع میزان بارندگی در سال زراعی جاری تاکنون در شهر کرمان ۳ میلیمتر ثبت شده است.

کد خبر ۵۳۴۵۰۳۳




تداوم بارش‌ها در کرمان تا سه شنبه/ دمای هوا کاهش می‌یابد

منبع:مــهر
? تداوم بارش‌ها در کرمان تا سه شنبه/ دمای هوا کاهش می‌یابد