تخصیص ۴۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی جنوب کرمان

فت فتو/کرمان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت راه اندازی بیمارستان عنبرآباد را نیاز مردم و کمک برای افزایش تخت در حوزه بهداشت و درمان دانست و گفت: خوشبختانه گام مهمی در تسریع روند تکمیل این بیمارستانها برداشته شد و بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان میلیارد تومان در این زمینه تخصیص داده می شود. دکترعلی اصغر […]

فت فتو/کرمان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت راه اندازی بیمارستان عنبرآباد را نیاز مردم و کمک برای افزایش تخت در حوزه بهداشت و درمان دانست و گفت: خوشبختانه گام مهمی در تسریع روند تکمیل این بیمارستانها برداشته شد و بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان میلیارد تومان در این زمینه تخصیص داده می شود.

دکترعلی اصغر خیرخواه ظهر امروز ۱۲ مردادماه در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت اباعبد الله الحسین علیه السلام اظهار کرد: امام حسین علیه السلام الگوی آزادگان جهان است و این روزهای عزاداری بهترین فرصت برای خودسازی و الگو گرفتن از شهدا است، ما در برابر خون شهدا مسئولیم و باید برای خدمت صادقانه به مردم تلاش شبانه روزی داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع کمبودها با همدلی افزود: مصوباتی که تاکنون برای سفر رئیس جمهور در حوزه بهداشت و درمان جنوب کرمان مصوب شده، بی نظیر است، دولت نگاه ویژه ای به حوزه جنوب کرمان در راستای عدالت سلامت دارد و دستاوردهای قابل توجهی در بخش توسعه فضاهای درمانی داریم.

خیرخواه با اشاره به جذب اعتبار قابل توجه برای تکمیل بیمارستانهای عنبرآباد، جیرفت و جایگزین بیمارستان کاشانی، پست پارتوم و توسعه اورژانس‌ها و … در حوزه دانشگاه تصریح کرد: راه اندازی بیمارستان عنبرآباد نیاز مردم و کمک برای افزایش تخت در حوزه دانشگاه است که خوشبختانه گام مهمی در تسریع روند تکمیل این بیمارستانها برداشته شد و بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان میلیارد تومان در این زمینه تخصیص داده می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: اعتباری برای تاسیسات بیمارستانهای جیرفت و کهنوج اختصاص می یابد تا گام خوبی در خرید تجهیزات برداشته شود.

خیرخواه در ادامه با اشاره به وضعیت کرونا در جنوب کرمان اظهار کرد،د موارد مثبت بستری در چهار روز گذشته تقریبا روند کندی داشته و فوتی هم طی دو هفته گذشته دو مورد داشتیم و در هفته جاری تاکنون فوتی نداشتیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به وضعیت پوشش واکسیناسیون کرونا در منطقه عنوان کرد: تزریق دز یادآور در استان به ۵۰ هزار مورد رسیده است که با تلاش همکاران ۲۶ هزار دز مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است و با اقدامات انجام شده در پوشش واکسیناسیون ۵ تا ۱۲ ساله ها جزء دانشگاههای برتر کشور  هستیم.

وی با بیان اینکه در ایام محرم کنترل رعایت دستور العملهای بهداشتی و پوشش واکسیناسیون هم افزایشی است، خاطرنشان کرد: رسانه ها مشارکت کنند تا مردم برای تکمیل واکسیناسیون و رعایت نکات بهداشتی تشویق و همکاران حوزه سلامت دلگرم شوند.

خیرخواه افزود: با تلاش همکاران روزانه بیش اا ۳۰۰۰ دز واکسن کرونا در جنوب کرمان تزریق می شود.

انتهای پیام




تخصیص ۴۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? تخصیص ۴۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی جنوب کرمان