تخریب غیراصولی ساختمان در کرمان یک قربانی گرفت

کرمان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: تخریب غیراصولی ساختمان در خیابان ابوذر شمالی کرمان، جان یک کارگر را گرفت. ابراهیم بابایی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به تماس صبح امروز شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر ریزش ساختمان در حال تخریب افزود: ستاد فرماندهی بلافاصله سه […]

کرمان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: تخریب غیراصولی ساختمان در خیابان ابوذر شمالی کرمان، جان یک کارگر را گرفت.

ابراهیم بابایی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به تماس صبح امروز شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر ریزش ساختمان در حال تخریب افزود: ستاد فرماندهی بلافاصله سه گروه امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره ٢ و هشت را به محل حادثه اعزام کرد.

وی اظهار داشت: با حضور آتش نشانان و نجاتگران در محل حادثه مشخص شد که بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی در یک ساختمان مسکونی در حال تخریب، عامل ریزش این ساختمان بر روی کارگر یاد شده بوده و در پی این اتفاق یک کارگر تقریباً ۴۵ ساله به دلیل شدت جراحات ناشی از حادثه در دم جان باخته است.

بابایی با بیان اینکه آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه، جسم بی‌جان کارگر را از زیر آوار خارج کردند تصریح کرد: علت و جزئیات این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

کد خبر ۵۹۳۱۰۲۰




تخریب غیراصولی ساختمان در کرمان یک قربانی گرفت

منبع: مــهر
? تخریب غیراصولی ساختمان در کرمان یک قربانی گرفت