تخت‌های هر ۲ بیمارستان سیرجان پُر شده است

کرمان-فت فتو- مسئولان علوم پزشکی در سیرجان اعلام می‌کنند که در وضعیت بسیار بد و بحرانی کرونا قرار دارند و در هر ۲ بیمارستان این شهرستان دیگر تخت خالی ندارند. ۲ بیمارستان دولتی شهید غرضی و امام رضا(ع) اینک در شهرستان سیرجان در خدمت رسیدگی به بیماران کرونایی هستند و این درحالی است که آمار […]

کرمان-فت فتو- مسئولان علوم پزشکی در سیرجان اعلام می‌کنند که در وضعیت بسیار بد و بحرانی کرونا قرار دارند و در هر ۲ بیمارستان این شهرستان دیگر تخت خالی ندارند.

۲ بیمارستان دولتی شهید غرضی و امام رضا(ع) اینک در شهرستان سیرجان در خدمت رسیدگی به بیماران کرونایی هستند و این درحالی است که آمار مراجعان و مبتلایان روند صعودی زیادی به خود گرفته است و همچنان ادامه دارد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو گفت: متأسفانه در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته ایم و می‌توان گفت وضعیت کرونا بحرانی است و در بیمارستان ها تخت خالی نداریم.

دکتر غلامرضا جهانشاهی افزود: بیماران به صورت خانوادگی درگیر این بیماری شده اند و در این دوره اوج همه گیری ویروس مهاجم تر شده است و سرایت بیشتری را با سرعت دارد.

تصویر، مراجعان و همراهان بیمار را در یک بیمارستان سیرجان نشان می دهد 

وی گفت : در حال حاضر ۲۷۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های شهرستان بستری هستند و برای پذیرش بخش کووید هم مردم در نوبت قرار دارند تا بتوانند بنا بر شرایط بیماری یا در بیمارستان بستری شوند یا داروی خود را دریافت کنند و در منزل درمان را ادامه دهند.

جهانشاهی افزود: عادی انگاری موجب همه گیری زیاد ویروس شده است و بازهم تاکید می کنیم مردم باید دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند، از تجمع ها بپرهیزد و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را در اولویت بگذارند.

سهراب بهاءالدینی فرماندار سیرجان هم ضمن حضور در بیمارستان گفت: فقط با کمک مردم می توانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم؛ ما همه اقدامات لازم را انجام داده ایم و اگر مردم همکاری کنند و عادی انگاری نباشد وضعیت بهتر خواهد شد.

وی افزود : شرایط موجود را تحت کنترل داریم و اقدامات لازم انجام شده اما همکاری مردم مانع از ایجاد بحران خواهد شد.

بهاءالدینی در مورد تلاش همه جانبه کادردرمان نیز گفت: خستگی کادر درمان کار را برای ما دشوار می کند اما مدافعان سلامت با وجود خستگی مشغول خدمت هستند و باید مردم این بیماری را جدی بگیرند.

به گزارش فت فتو انتشار عکسی از بیماری روی تخت در حیاط بیمارستان غرضی سیرجان طی روز گذشته خبری شده بود که مسئولان علوم پزشکی در سیرجان پاسخ داده اند اگرچه با تعداد زیاد مراجعان و بیماران مواجه هستند و تخت خالی نیز ندارند اما آن عکس مربوط به بیماری بوده که شرایط مناسبی نداشته و برای چند دقیقه به صورت مقطعی در حیاط بوده تا کار انتقالش به داخل مجموعه توسط کادر درمان انجام شود.

سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.



منبع:ایرنـا

تخت‌های هر ۲ بیمارستان سیرجان پُر شده است