تحویل ۱۶۶ قبضه سلاح و مهمات در ریگان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از افزایش ۱۴ د‌رصدی آمار کشف سلاح در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان تحویل داوطلبانه و کشفیات سلاح غیرمجاز در این شهرستان در سال جاری ۱۶۶ قبضه اسلحه بوده است. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سیدروح الله میرتاج‌الدینی اظهار داشت :طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز و […]


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از افزایش ۱۴ د‌رصدی آمار کشف سلاح در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان تحویل داوطلبانه و کشفیات سلاح غیرمجاز در این شهرستان در سال جاری ۱۶۶ قبضه اسلحه بوده است.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سیدروح الله میرتاج‌الدینی اظهار داشت :طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز و پویش «نه به سلاح غیرمجاز» در این شهرستان ادامه می‌یابد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان وجود سلاح غیرمجاز را نگران کننده برشمرد و هشدار داد: دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز نسبت به تحویل داوطلبانه سلاح‌های خود اقدام کنند، زیرا در صورت عدم تحویل، با برخورد قاطع و عبرت‌آموز دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مواجه خواهند شد.

این مقام قضایی همچنین از تمامی مردم شریف شهرستان‌های ریگان و گنبکی تقاضا کرد همکاری لازم را جهت کشف و جمع آوری سلاح غیرمجاز داشته باشند و در ارتقای امنیت نقش فعالی را ایفاء کنند.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش





تحویل ۱۶۶ قبضه سلاح و مهمات در ریگان

منبع: فــارس
? تحویل ۱۶۶ قبضه سلاح و مهمات در ریگان