تحلیلگر سیاسی: انتقام حاج قاسم جریان سازی برای ظهور امام زمان (عج) است

کرمان – فت فتو – فعال و تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه گرفتن انتقام حاج قاسم هنوز مانده و این مهم جریان سازی برای ظهور امام زمان (عج) است گفت: مستکبران از منطقه بیرون خواهند رفت و هرکسی که در این مسیر و در بزرگداشت شهادت حاج قاسم تلاش می کند، پیروز میدان است. به گزارش […]

کرمانفت فتو – فعال و تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه گرفتن انتقام حاج قاسم هنوز مانده و این مهم جریان سازی برای ظهور امام زمان (عج) است گفت: مستکبران از منطقه بیرون خواهند رفت و هرکسی که در این مسیر و در بزرگداشت شهادت حاج قاسم تلاش می کند، پیروز میدان است.

به گزارش فت فتو، علی اکبر رائفی پور شامگاه دوشنبه در جمع عزاداران گلزار شهدا کرمان افزود: حالا مستکبران به اشتباه خود در ترور و شهادت حاج قاسم پی برده اند، مراقب باشید نگذارید روزهای بعد یک حاج قاسم دیگری را تحریف و تعریف کنند، سینه ها و رسانه های ما باید حاج قاسم را حفظ کنند.

رائفی پور ادامه داد: نه اجازه دهید از او معصوم بسازند که نتوانیم از ایشان الگو بگیریم، نه این شهید را تحریف کنند و به جناح سیاسی بچسبانند.

وی با بیان اینکه ما برای شهیدمان شهید دادیم تصریح کرد: در تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان ۶۰ شهید دادیم.

این فعال سیاسی گفت: سپهبد شهید سلیمانی اصرار داشت مردم را از انقلاب نرانید، مردم ایران آتش زنده زیر خاکستر هستند و فقط یک دم مسیحایی می خواهد تا آنان را متحد کند.

وی اضافه کرد: همه به‌عنوان یک الگو به‌دنبال راه و روش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم، همان کارمند ساده اداره آب و فاضلاب که به سیدالشهدای مقاومت تبدیل شد، کسی که از بیش از ۶۰ کشور برای زیارت او آمده اند.

رائفی پور گفت: حاج قاسم معصوم نبود اما الگوی ماست، کتاب های او را بخوانید تا در دنیا و آخرت عزیز باشید و شهید سلیمانی به طور قطع قدرتمندتر از حاج قاسم سلیمانی است.

وی بیان داشت: انسان مومن ناخوداگاه با جریان اسراییل درگیر می شود نمی توان موسی (ع) بود و با فرعون کاری نداشت، اگر کاری به آمریکا نداشته باشیم هم می بینیم دورتادور ما پایگاه نظامی زده، ناو فرستاده و هواپیمای ما را در هوا میزند و علاوه بر تحریم ها پول های ما را بلوکه می کند لذا امکان ندارد مستکبر با مومن کاری نداشته باشد.

رائفی پور افزود: مبارزه و جهاد قطعی مومن بازنشستگی ندارد، ما تا آخرین لحظه در مبارزه ایم و دشمن اگر می ایستاد با او مقابله می کنیم که دشمن حذف می‌شود و ما قدرتمندتر می شویم.

وی با بیان اینکه کسی که تمدنی است در جناح بازی سیاسی نمی گنجد گفت: صفر تا ۱۰۰ حاج قاسم ارجاع به بزرگان اسلام است در انقلاب هم موارد فراوانی داریم که حتی برای ظالمان دعا می کنند.

رائفی پور عنوان کرد: شخصیت فراجناحی حاج قاسم برای ما درس داشت.

جمع کردن همه طیف های سیاسی و حاج قاسم

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما اکنون به نگاه تمدنی نیاز دارد زیرا هر انتخاب ما بر معادلات جهانی اثر می‌گذارد، جمع کردن همه طیف های سیاسی گرد یکدیگر از ویژگی های این شهید والامقام بود که این ویژگی او بسیار عجیب است و کمتر کسی را اینگونه داشته ایم.

وی افزود: تمامی مذاهب در بیت الزهرا حاج قاسم جمع می می شدند، همچون تسبیح همه را سرخط می کرد و این شهید اجماع داخلی برای برنامه های بین المللی ایران داشت در حالی که عده ای با ناسزا می خواستند او را تخریب کنند.

این فعال سیاسی گفت: همه طیف ها پس از شهادت حاج قاسم آمدند یکی از مسولان در توییتی گفت که ایشان فقط مال جناح من است و در پاسخ او اعلام کردم که این صفحه جعلی است.

وی ادامه داد: رییس جمهور وقت ایران، می خواست تنگه هرمز را در مقابل تحریم ایران ببندد که حاج قاسم گفت دست شمارا برای این تصمیم می بوسم و این راه صحیح است، عده ای اصول گرایان جبهه گیری کردند در حالی که باید مسیر را ببینیم نه جناح سیاسی.

وی افزود: داعش را از کرمانشاه بمباران کردیم که با استقبال مردم روبرو شد و رییس جمهور پیشین ایران اعلام کرد کار من بود، این حرف ها باید تقویت شود زیرا این روش همان سیره عقلا و اهل بیت است و هرکسی که کار خوبی می کند باید تقویت شود.

جامعیت حاج قاسم

رائفی پور بیان داشت: حاج قاسم جامعیتی داشت که ما در کمتر کسی دیدیم و کشور به آن جامعیت نیاز دارد، او مقبولیت، کارامدی، مبانی دینی و انقلابی و عدالتخواهی را با هم داشت.

وی افزود: جریان های پس از انقلاب ما هرکدام به سمتی متمایل شدند و مبالغه آمیز به آن سو پرداختند و یک جریان به سمت کارآمدی رفت، آنان ژاپن و سنگاپور اسلامی و ایرانی کارامد می خواستند اما مبالغه آمیز در این بخش فعالیت می کردند و کارامدی را به هرقیمتی می خواستند حتی به قیمت شکل گیری فساد در بین مسئولان.

وی تصریح کرد: عده ای دیگر با درصد سنجی فقط سطح ولایت پذیری افراد را می دیدند، غافل از اینکه برخی خواسته های مردم هم به حق است.

وی با بیان اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گذشته شفافیت نداشتند با شعار شفافیت رای آوردند، وعده دادند و عمل نکردند، امام صادق (ع) بر عمل به وعده به شدت تاکید داشتند، ببینید با پول مردم، پست و حق مردم چه کردید؟ مردم را رشد دهید، پاسخگوی مردم باشید.

روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی با طرح این سوال که مبنای عدالتخواهی شما چیست؟ ذیل کدام چارچوب فکری آن را دنبال کردید؟ گفت: مجاهدین خلق ۱۷ هزار نفر را کشتند و به دنبال حذف امام علی(ع) از زمین بودند و می گفتند که این کار به اجرای عدالت کمک می کند در حالی که این امام مظهر عدالت در دنیاست.

وی افزود: مشکل آنجاست که بسیاری افراد در طول تاریخ خود را حق شناختند و گفتند هرکس جلوی ما ایستاد ضد عدالت است.

وی عنوان کرد:حاج قاسم عادل و محبوب قلوب و محبوب همگان است، کارآمد بود، خاورمیانه را در تسلط خود داشت، آمریکا هفت هزار میلیارد دلار در این منطقه هزینه کرد اما آخر دست ما بود، حاج قاسم ولایت پذیری درستی داشت و رفتارهای عدالتخواهانه او را همه ما دیده بودیم.

رائفی پورر با اشاره به ویژگی پاسخگویی به محبت مردم توسط حاج قاسم گفت: مسئولی آمد بچه شهید را بلند کردند حاج قاسم گفت بچه را برگردانید، حاج قاسم لیموزین نشین نشده بود در بیابان می چرخید اما اگر لازم بود بهترین لباس را می پوشید بهترین عینک را می زد و معقول بود.

وی با بیان اینکه جایگاه شهید سلیمانی به دشمن فهماند جلوی آمریکا و اسراییل می‌توان ایستادگی کرد افزود: از اصلاح طلب تا اصول گرا وقتی با او همکاری می کردند همه پشت سر فرمانده بودند، یکی از دلایل پذیرش صلح توسط امام حسن(ع) احتمال حمله روم به اسلام بود، پس پای دشمن خارجی وسط باشد همه ما متحدیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در جنگ رژیم صهیونیستی با غزه، آنان به خودشان تیراندازی می کردند که آن را با فرهنگی که زره نمی پوشد و به دنبال شهادت است، مقایسه کنید.

این تحلیلگر سیاسی ادامه داد: در فرهنگ ما چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم تشییع جنازه میلیونی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها در ایران و عراق ، اگر در کشورهای دیگر هم بود دشمنان به چشم خودشان مردم را می دیدند و حاج قاسم مردم را بیدار کرد.

وی ادامه داد: در بین صحابه امام حسین(ع) حضرت عباس می درخشد باید خیلی بزرگ باشی در کنار امام حسین(ع) به چشم بیایی، اما همچنان میبینیم که داغ شهید سلیمانی پس از ۲ سال همچنان تازه و از همان جنس روزهای شهادت است.

وی گفت: از دولت خواهش داریم که در کنار مردم بایستاد تا مردم کار کنند.




تحلیلگر سیاسی: انتقام حاج قاسم جریان سازی برای ظهور امام زمان (عج) است

منبع: ایرنـا
? تحلیلگر سیاسی: انتقام حاج قاسم جریان سازی برای ظهور امام زمان (عج) است