تجهیز بزرگراه خلیج‌فارس در جنوب کرمان با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از ارتقاء ایمنی محور بزرگراهی خلیح فارس به طول ۲۳ کیلومتر و اعتبار بیش از ۵۵ میلیارد تومان با نصب حفاظ بتنی مفصلی خبر داد. مجتبی سیدی امروز ۱۶ شهریورماه در حاشیه بازدید از عملیات اجرای حفاظ […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از ارتقاء ایمنی محور بزرگراهی خلیح فارس به طول ۲۳ کیلومتر و اعتبار بیش از ۵۵ میلیارد تومان با نصب حفاظ بتنی مفصلی خبر داد.

مجتبی سیدی امروز ۱۶ شهریورماه در حاشیه بازدید از عملیات اجرای حفاظ ایمنی بزرگراه خلیج فارس گفت: اجرای نصب حفاظ بتنی مفصلی جهت ارتقا و افزایش ایمنی محور جیرفت_کهنوج_منوجان_بندرعباس به طول ۲۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان آغاز شده که یکی از مهمترین مولفه‌ها در تامین زیرساخت‌های تردد ایمن محسوب می‌شود.

وی طول پروژه ارتقاء ایمنی بزرگراه خلیج فارس را ۲۳ کیلومتر اعلام کرد که فاز اول آن به طول سه کیلومتر آغاز شده و گفت: پروژه نصب حفاظ بتنی در محور بزرگراهی خلیج فارس در حال حاضر در نقاط پرتگاهی و همچنین جهت جداکنندگی میانه راه در محدوده حوزه شهرستان منوجان به طول سه کیلومتر در حال اجراست.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری جنوب کرمان یکی از راه‌های جلوگیری از حوادث جاده‌ای و به‌ طور کلی ارتقاء ایمنی محورها را استفاده از حفاظ‌های ایمنی عنوان و اظهار کرد: ایمن‌سازی راه‌ها از اولویت‌های مورد توجه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان بوده که در همین راستا می‌توان به تعمیر و نصب حفاظ فلزی گاردریل و نرده پل، خط کشی محورها، اجرای شیب شیروانی و نصب تابلو و علائم به عنوان دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی راه‌های جنوب کرمان اشاره کرد.

انتهای پیام




تجهیز بزرگراه خلیج‌فارس در جنوب کرمان با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان

منبع: ایـسنا
? تجهیز بزرگراه خلیج‌فارس در جنوب کرمان با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان