تجمع بزرگ مردم کرمان در حمایت از مظلومان فلسطینی یکشنبه برگزار می‌شود

مردم کرمان برای حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، عصر فردا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان اجتماع می‌کنند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، با توجه به شدت گرفتن حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به غزه، مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام فردا یکشنبه ۳۰ مهرماه در گلزار […]


مردم کرمان برای حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، عصر فردا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان اجتماع می‌کنند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، با توجه به شدت گرفتن حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به غزه، مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام فردا یکشنبه ۳۰ مهرماه در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان و در جوار سیدالشهدای جبهه مقاومت به صورت گسترده گرد هم می‌آیند و از کودکان و مظلومان فلسطینی حمایت می‌کنند.

نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران یکی از سخنرانان مراسم است

در اجتماع پرشور یاران سلیمانی، خالدالقدومی نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران نیز حضور و سخنرانی خواهد کرد، عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان و ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین در مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر سخنرانان مراسم گلزار شهدای کرمان هستند.

در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، طی ۱۴ روز گذشته، حدود ۴ هزار و ۲۰۰ نفر شهید و  بیش از یک‌هزار نفر هم مفقود شده‌اند، مجروحان هم از ۱۳ هزار نفر عبور کرده است.

پایان پیام / ۸۰۰۶۵ / ش





تجمع بزرگ مردم کرمان در حمایت از مظلومان فلسطینی یکشنبه برگزار می‌شود

منبع: فــارس
? تجمع بزرگ مردم کرمان در حمایت از مظلومان فلسطینی یکشنبه برگزار می‌شود