تجلیل فرمانده سپاه ثارالله از والدین شهید طیاری/ مادر شهید کریمی‌افشار به فرزندش پیوست

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با والدین سردار شهید مهدی طیاری دیدار و از آنها تجلیل کرد. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه سفر به عنبرآباد برای افتتاح ده‌ها پروژه خدمت‌رسانی، محرومیت‌زایی و مردم‌یاری با والدین معزز سردار شهید مهدی طیاری از […]


سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با والدین سردار شهید مهدی طیاری دیدار و از آنها تجلیل کرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه سفر به عنبرآباد برای افتتاح ده‌ها پروژه خدمت‌رسانی، محرومیت‌زایی و مردم‌یاری با والدین معزز سردار شهید مهدی طیاری از شهدای گرانقدر این خطه دیدار و از آنها تجلیل کرد.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سردار طیاری ابراز داشت: والدین عزیز شهدا با صبر و شکیبایی خود درس استقامت و بردباری به همه ما می‌آموزند و اجر زیادی در نزد خداوند دارند.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود شهدا را سرمایه‌های ارزشمندی خواند که حق بسیاری بر گردن ما دارند و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

 مادر شهید کریمی‌افشار به فرزندش پیوست

 همچنین امروز در پی درگذشت مادر شهید والامقام وحیدرضا کریمی‌افشار  پیام تسلیتی از سوی فرمانده و نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان صادر شد.

 در بخشی از این پیام آمده است: آسمانی شدن اسوه صبر، ایثار، تقوا، ایمان و مقاومت مرحومه حاجیه خانم عالم عباس‌زاده، مادر ارجمند شهید والامقام وحید رضا کریمی‌افشار را به بیت مکرم ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند رحمان و متعال علو درجات معنوی و همنشینی آن مرحومه با سرور بانوان اهل جنت و صبر و شکیبایی و آرامش قلبی را برای بازماندگان و همرزمان آن شهیدان طلب می‌کنیم.

 پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





تجلیل فرمانده سپاه ثارالله از والدین شهید طیاری/ مادر شهید کریمی‌افشار به فرزندش پیوست

منبع: فــارس
? تجلیل فرمانده سپاه ثارالله از والدین شهید طیاری/ مادر شهید کریمی‌افشار به فرزندش پیوست