تجلیل از مبلغان زکات در راین کرمان

در همایش «زکات؛ برکت آبادی» در راین کرمان از مبلغان زکات این بخش تجلیل شد. به گزارش نذیر کرمان؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت:  در بخش راین پارسال   ۷۰درصد زکات مستحبی و ۳۰درصد زکات واجب جمع آوری شد.     حجت‌الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه و رییس زکات راین گفت: رسیدگی […]

در همایش «زکات؛ برکت آبادی» در راین کرمان از مبلغان زکات این بخش تجلیل شد.

به گزارش نذیر کرمان؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت:  در بخش راین پارسال   ۷۰درصد زکات مستحبی و ۳۰درصد زکات واجب جمع آوری شد.

 

 

حجت‌الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه و رییس زکات راین گفت: رسیدگی به امور مردم به ویژه نیازمندان برهمه واجب است و وظیفه مبلغان وشورای زکات تبیین بیش از پیش اهمیت پرداخت زکات  است .
محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس: در همایش «زکات؛ برکت آبادی» با اشاره به تاکید اسلام به زکات و انفاق و صدقه؛ زکات را به فرموده مقام معظم رهبری باعث رونق اقتصادی دانست و افزود: اسلام تأکید دارد تک تک افراد جامعه در رونق اقتصادی مشارکت داشته باشند و هر کس به وسع خود چه از باب وجوب(زکات) و چه استحباب(صدقه و انفاق) از مال خود کمک کند.

زاهدی  افزود: رونق انفاق و صدقه باعث فقرزدایی  در جامعه می شود  و: در کنار محرومیت زدایی، باید توانمندسازی  هم پیگیری شود.

 

کد ویدیو

 

 




تجلیل از مبلغان زکات در راین کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تجلیل از مبلغان زکات در راین کرمان