تجدید میثاق دولتمردان کرمان با شهدا

به مناسبت هفته دولت،جمعی از مسئولان استان با حضور در گلزار شهدای کرمان با آنان تجدید بیعت کردند. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ در این مراسم استاندار کرمان ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران استانی با حضور در گلزار شهدای کرمان و قرائت فاتحه و نثار گل با آرمان های […]

به مناسبت هفته دولت،جمعی از مسئولان استان با حضور در گلزار شهدای کرمان با آنان تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ در این مراسم استاندار کرمان ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران استانی با حضور در گلزار شهدای کرمان و قرائت فاتحه و نثار گل با آرمان های شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی تجدید پیمان کردند.

استاندار کرمان در این مراسم همچنین بر مزار مرحوم حاج علی اصغر باهنر حاضر و با قرائت فاتحه واهدای گل از مقام شامخ پدر بزرگوارِ نخست وزیرِ شهید، دکتر محمد جواد باهنر تجلیل کرد.

علی زینی وند گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان خدمات دولت در برابر هجمه تبلیغات دشمنان است.

وی افزود: با تغییر دولت ها در زمان جابجایی دولتمردان برنامه های این هفته مانند سال های قبل چندان مفصل نیست اما در استان کرمان باز هم به این مناسبت برنامه های مختلف از جمله افتتاح طرح های مختلف در جای جای استان و نیز دیدار با خانواده شهدا و حضور در برنامه گفتگوی صدا و سیما پیش بینی شده است.

دانلود

کد ویدیو

 




تجدید میثاق دولتمردان کرمان با شهدا

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? تجدید میثاق دولتمردان کرمان با شهدا