تجدید بیعت کارکنان قضایی کرمان با آرمان‌های شهدا

همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری استان و جمعی از مسوولان استانی با آرمان‌های شهدای گرانقدر ازجمله شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کردند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، صبح امروز و همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه اعضای شورای قضایی و جمعی […]


همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری استان و جمعی از مسوولان استانی با آرمان‌های شهدای گرانقدر ازجمله شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کردند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، صبح امروز و همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری استان و جمعی از مسوولان استانی با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدای گرانقدر ازجمله شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان در حاشیه این آیین اظهار داشت: بالندگی دستگاه قضایی و جذب اعتماد عمومی مردم به سلوک فردی و اجتماعی قضات، مدیران و بدنه قوه قضاییه بستگی دارد‌.

حجت‌الاسلام علی توکلی بیان کرد: زمانی می‌توانیم قاضی موفقی باشیم که باور کنیم باید مراقب خودمان باشیم و اگر از خودمان مراقبت نکنیم دچار تلاطم‌های با سرانجام نامعلوم می‌شویم.

وی تصریح کرد: قاضی دارای استقلال است و دیگران حق دخالت در این استقلال را ندارند و مردم از ما دقت، صبر، حوصله، بی‌طرفی و تواضع می‌خواهند.

توکلی با اشاره به اینکه امکانات و ابزار نمی‌تواند عدالت را ایجاد کند و نیروی انسانی زمینه‌ساز عدالت است، ابراز داشت: منابع انسانی به دستگاه قضایی اعتبار می‌دهد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





تجدید بیعت کارکنان قضایی کرمان با آرمان‌های شهدا

منبع: فــارس
? تجدید بیعت کارکنان قضایی کرمان با آرمان‌های شهدا