تبیین دستاوردهای دولت برای مردم ضروری است

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: دستاوردهای دولت برای مردم جامعه تبیین شود. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» از جیرفت، جلسه شورای اداری با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان جیرفت در محل سالن شهدای فرمانداری  برگزار شد.   احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت گفت: یکی از ویژگی‌ها و شاخص‌های […]

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: دستاوردهای دولت برای مردم جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» از جیرفت، جلسه شورای اداری با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان جیرفت در محل سالن شهدای فرمانداری  برگزار شد.
 
احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت گفت: یکی از ویژگی‌ها و شاخص‌های دولت رجایی و باهنر اطاعت محض از ولایت فقیه و رهبری عظیم الشأن است.
 
 
فرماندار شهرستان جیرفت افزود: شهداء جان خود را وقف مردم کرده‌اند و این جان نثاری و خون پاک آنها کشور عزیزمان ایران اسلامی را مصون نگه داشته است.
 
 
وی بیان کرد: همه ما مسئولین با تلاش شبانه‌روزی باید خود را وقف امورات خدمت‌رسانی به مردم نمائیم تا عاقبت بخیری شامل حالمان شود.
 









بلندنظر ابراز کرد: در هفته دولت اعتبارات بسیار خوبی در زمینه کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها اختصاص پیدا کرده است که در حال حاضر رتبه اول را در بین شهرستان‌های استان کرمان دارا می‌باشیم.
 
فرماندار شهرستان جیرفت تصریح کرد: مسئولین در هفته دولت در بین مردم حضور پیدا کنند و خدمات انجام شده را به صورت میدانی به مردم ارائه نمائید.
 
 
وی در ادامه عنوان کرد: یکی از شاخص‌های اصلی دولت حضور میدانی ریاست جمهور و مسئولین در جمع مردم است و این اخلاق‌مداری به عنوان ارزش در بین آحاد مردم جا افتاده است.
 
فرماندار شهرستان جیرفت برگزاری انتخابات پُر شور، سالم و صحیح را از وظایف اصلی این دستگاه عنوان کرد و افزود: انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم را در پیش رو خواهیم داشت.
 
فرماندار و دیگر اعضای شورای اداری شهرستان جیرفت در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شهرستان با ذکر فاتحه با شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.
انتهای خبر/ امیری




تبیین دستاوردهای دولت برای مردم ضروری است

منبع:آرمـان
? تبیین دستاوردهای دولت برای مردم ضروری است