تبلیغات زودهنگام انتخاباتی ممنوع است

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: تبلیغات زودهنگام انتخاباتی ممنوع بوده و استفاده از امکانات دولتی برای موضوع انتخابات نیز جرم است. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری آرمان کرمان؛ صبح امروز دومین جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با حضور رئیس دادگستری، دادستان، فرماندار، بخشدار مرکزی، مسئول پیشگیری فراجا و مسئولین شورای نگهبان شهرستان‌های ریگان و […]

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: تبلیغات زودهنگام انتخاباتی ممنوع بوده و استفاده از امکانات دولتی برای موضوع انتخابات نیز جرم است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری آرمان کرمان؛ صبح امروز دومین جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با حضور رئیس دادگستری، دادستان، فرماندار، بخشدار مرکزی، مسئول پیشگیری فراجا و مسئولین شورای نگهبان شهرستان‌های ریگان و گنبکی در محل دادگستری برگزار شد.

جواد دهقان اظهار داشت: حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای مد نظر بوده و در اولین اقدام از همه اقشار دعوت بعمل می‌آوریم.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان بیان داشت: تبلیغات زودهنگام انتخاباتی ممنوع بوده و استفاده از امکانات دولتی برای موضوع انتخابات نیز جرم است.

این مقام قضایی افزود: دستگاه قضایی ریگان در حال رصد تمام مسائل است و شعب ویژه‌ای جهت رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در ریگان تشکیل شده است و هیچ قصوری در این موضوع از سوی احدی پذیرفته نیست.

منبع: دیار نخل

انتهای خبر/د
 




تبلیغات زودهنگام انتخاباتی ممنوع است

منبع:آرمـان
? تبلیغات زودهنگام انتخاباتی ممنوع است