تبدیل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به مرکز ماشین‌آلات معدنی

نذیر کرمان/کرمان مشاور ماشین‌آلات معدنی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: باتوجه به زیرساخت‌های مناسب، منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان توانایی تبدیل شدن به مرکز ماشین‌آلات معدنی را دارد. ابراهیم عبدالوهابی صبح امروز ۲۰ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به قرار گرفتن منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در نزدیکی معادن بزرگ استان از جمله مس سرچشمه […]

نذیر کرمان/کرمان مشاور ماشین‌آلات معدنی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: باتوجه به زیرساخت‌های مناسب، منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان توانایی تبدیل شدن به مرکز ماشین‌آلات معدنی را دارد.

ابراهیم عبدالوهابی صبح امروز ۲۰ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به قرار گرفتن منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در نزدیکی معادن بزرگ استان از جمله مس سرچشمه و سایر معادن و هم چنین داشتن زیرساخت‌های مناسب این توانایی را دارد تا به مرکز ماشین‌آلات معدنی تبدیل شود.

مشاور ماشین‌آلات معدنی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بیان کرد: برای جذب سرمایه‌گذاران در این صنعت و ارتباط با واردکنندگان، معدن‌داران، صنعتگران، پیمان‌کاران و قطعه فروشان جلسات و مذاکراتی را داشته‌ایم.

عبدالوهابی اظهار کرد: به منظور تامین و واردات ماشین‌آلات سنگین، دستگاه‌های حفاری، موتور کامل انواع ماشین آلات سنگین معدنی، راهسازی و تامین قطعات یدکی موردنیاز دستگاه‌ها این توانایی را داریم که از بازارهای داخلی و خارجی به صورت نو و استوک تامین کنیم. 

وی تاکید کرد: در صورت حمایت می‌توانیم یک مرکز تعمیرات و اورهال ماشین‌آلات سنگین را در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام




تبدیل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به مرکز ماشین‌آلات معدنی

منبع: ایـسنا
? تبدیل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به مرکز ماشین‌آلات معدنی