تاکید امام جمعه کرمان بر کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم و طبقات محروم

خطیب نماز جمعه کرمان تقویت همدلی و وحدت در جامعه راه پیشرفت روزافزون کشور دانست.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در مراسم نماز جمعه کرمان با اشاره به تحولات چشمگیر روابط کشور با همسایگان، گفت: فصلی جدید از روابط بین الملل به روی ما گشوده شده که همسایگان را […]

خطیب نماز جمعه کرمان تقویت همدلی و وحدت در جامعه راه پیشرفت روزافزون کشور دانست.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در مراسم نماز جمعه کرمان با اشاره به تحولات چشمگیر روابط کشور با همسایگان، گفت: فصلی جدید از روابط بین الملل به روی ما گشوده شده که همسایگان را در کنار ما و در جبهه مقابل استکبار جهانی قرار می دهد.

امام جمعه کرمان  افزود: در این زمینه نشانه های خوب همکاری و همراهی همسایگان را با ایران می بینییم و امیدواریم این همراهی به متحد شدن جامعه مسلمانان منتهی شود.

بگفته وی وضع رژیم جعلی صهیونیستی با وجود اختلافات داخلی، آمدن مردم به خیابان‌ها و برخورد همراه با خشونت آنان به وخامت رفته است و در این شرایط در جبهه مقاومت انسجام و تولید قدرت را می بینید.

امام جمعه کرمان همچنین با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) برای دستگیری عاملان مسمومیت برخی از دانش‌آموزان در مدارس کشور گفت: امیدواریم با تلاش جهادی مسئولان فشار اقتصادی نیز از دوش مردم به ویژه قشر ضعیف برداشته شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان  افزود:تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن فرصت خوبی برای خانه تکانی دل و نفس و احوال پرسی از همدیگر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی  سلیمانی همچنین با تاکید بر اهمیت تربیت فرزند صالح گفت: تربیت فرزند صالح، علاوه بر خیر وافر برای والدین، جامعه فعلی و آیندگان را نیز از خیر آن بهره‌مند می‌کند.




تاکید امام جمعه کرمان بر کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم و طبقات محروم

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تاکید امام جمعه کرمان بر کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم و طبقات محروم