تاکید استاندار کرمان بر واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر

استاندار کرمان گفت: ۱۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری برای واگذاری به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر آماده شود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۲۷ خردادماه در ستاد استانی خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: پرداخت وام از سوی صندوق امداد برای طرح فرزندآوری پیگیری شود. وی با بیان اینکه […]


استاندار کرمان گفت: ۱۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری برای واگذاری به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر آماده شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۲۷ خردادماه در ستاد استانی خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: پرداخت وام از سوی صندوق امداد برای طرح فرزندآوری پیگیری شود.

وی با بیان اینکه باید هرچه سریع‌تر تفکیک زمین برای خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر انجام شود، عنوان کرد: ۱۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری برای واگذاری به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر آماده شود و زمین‌های با متراژ بالا نیز به مردم معرفی شود تا در صورت تمایل زمین را تحویل بگیرند.

استاندار کرمان ادامه داد: ایجاد و تجهیز خوابگاه‌های متاهلی و مجموعه‌های درمان ناباروری از محل مولدسازی در دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان انجام شود.

اطلس باروری کرمان تدوین شد

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: ۲۰۱ مصوبه ستاد استانی خانواده و جوانی جمعیت در استان داشته‌ایم و آمایش رصد جمعیتی با حضور استادان دانشگاه انجام شد است.

مهدی احمدی‌نژاد بیان کرد: اطلس باروری استان کرمان تدوین شده که یونیک «اختصاصی» بوده و به‌عنوان الگوی کشوری ارائه شده است و افزایش دو برابری شناسایی زوج‌های نابارور و معرفی به مراکز ناباروری را داشته‌ایم.

وی ادامه داد: استقرار متخصص طب سنتی ناباروری و تجهیز و تقویت مراکز ناباروری در استان را انجام داده‌ایم و مرکز درمان ناباروری افضلی‌پور کرمان هرچند نیاز به بازسازی اساسی دارد، اما از تجهیزات خوبی برخوردار است.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: ۲ هزار و ۱۰۰ مادر شیرده زیرپوشش قرار گرفته‌اند و کارت اعتباری آنها ماهانه ۱۱۰ هزار تومان شارژ می‌شود که این رقم باید بازنگری شود و افزایش یابد.

خانواده‌های ۴قلوهای کرمان زمین‌دار شدند

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: تا امروز ۳ هزار و ۵۳۳ نفر از خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر برای دریافت زمین ثبت‌نام کرده‌اند از این تعداد ۳ هزار و ۴۱۰ نفر تشکیل پرونده را انجام داده‌اند.

رضا حافظی ادامه داد: خانوارهای واجدشرایط منتظر هستند مابه‌التفاوت زمین با کارشناسی مشخص شود، زیرا اندازه زمین‌های ما بیش از ۲۰۰ متر است و واگذاری زمین در این مرحله متوقف می‌شود، زیرا پولی که مردم باید به عنوان  مابه‌التفاوت واریز کنند، زیاد می‌شود و خانوارها توان پرداخت آن را ندارند.

وی عنوان کرد: در شهرهای اقماری اطراف کرمان اندازه زمین‌ها را از ۲۵۰ متر به ۲۰۰ متر کاهش دادیم تا مردم توانایی دریافت زمین را داشته باشند.

حافظی ابراز داشت: سه خانواده دارای فرزند چهارقلو در استان کرمان داریم که زمین اهدایی به این خانواده‌ها آماده است و واگذاری زمین به آنها طی مراسمی انجام می‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





تاکید استاندار کرمان بر واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر

منبع: فــارس
? تاکید استاندار کرمان بر واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر