تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل با اقدام سپاه پاسداران درهم شکست

نذیر کرمان/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی حمله دلاور مردانه و حماسی پهپادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را تبریک گفت و این اقدام را پاسخ کوبنده به تجاوزات و جنایات رژیم منحوس اسرائیل در غزه و کنسول‌گری ایران در سوریه […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی حمله دلاور مردانه و حماسی پهپادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را تبریک گفت و این اقدام را پاسخ کوبنده به تجاوزات و جنایات رژیم منحوس اسرائیل در غزه و کنسول‌گری ایران در سوریه دانست.

 

به گزارش نذیر کرمان، متن پیام دکتر پورابراهیمی به شرح ذیل است:

«رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی سالهاست که با حمایت اربابان خود ظلم و ناامنی در منطقه ایجاد کرده است، به طوری که طی روزهای اخیر با ورود به حریم جمهوری اسلامی ایران تعدادی از فرماندهان ارشد ما را به شهادت رساند. لذا اقدام مقتدرانه غیورمردان سپاه پاسداران با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، باعث غرور و شعف مسلمانان جهان شد.

تابوی شکست ناپذیری اسرائیل با اقدام هوشمندانه سپاه پاسداران و درایت مقام معظم رهبری درهم شکست و انشاءالله به زودی این غده سرطانی محو و ملت‌های مظلوم عالم به پیروزی نهایی خواهند رسید.

اینجانب این پیروزی عظیم را ابتدا به وجود مقدس حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و سپس به مقام معظم رهبری مدظله العالی و به همۀ ملت بزرگ ایران و جبهۀ پر افتخار مقاومت تبریک عرض می‌کنم و از خدای بزرگ پیروزی مردم فلسطین به ویژه غزۀ صبور را خواستارم».

انتهای پیام

تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل با اقدام سپاه پاسداران درهم شکست

منبع: ایـسنا
? تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل با اقدام سپاه پاسداران درهم شکست