تأکید رئیس کل دادگستری کرمان بر همکاری با دولت جهت تشکیل استان مستقل در جنوب

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر همکاری دادگستری جهت تشکیل استان مستقل در جنوب کرمان تأکید کرد. به گزارش فت فتو از کرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان در شورای اداری جیرفت اظهار کرد: دستگاه قضایی از لایحه دولت در تشکیل استان مستقل در جنوب کرمان حمایت کرده است.  حجت‌الاسلام حمیدی ، با تاکید بر […]


رئیس کل دادگستری استان کرمان بر همکاری دادگستری جهت تشکیل استان مستقل در جنوب کرمان تأکید کرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان در شورای اداری جیرفت اظهار کرد: دستگاه قضایی از لایحه دولت در تشکیل استان مستقل در جنوب کرمان حمایت کرده است. 

حجت‌الاسلام حمیدی ، با تاکید بر همکاری دادگستری استان کرمان با دولت در استقلال جنوب استان کرمان گفت: دستگاه قضایی در استان تدابیر لازم را برای تامین نیروی مورد نیاز دادگستری کل جنوب استان را تدارک دیده است.

فرماندار جیرفت نیز با تشکر از اقدامات دادگستری استان کرمان در برخورد قاطعانه با اغتشاش‌گران خاطرنشان کرد: هماهنگی و پیگیری برنامه‌های دولت در جهت ایجاد تحولات اداری و اقتصادی و خدمت به مردم مستلزم مدیران جهادی و دلسوز است.

احمد بلند نظر با اشاره به اهمیت کار جهادی در دوره فعلی برای خدمت به مردم گفت: مدیران باید افزون بر ۱۵ ساعت در شبانه‌روز خدمت صادقانه را داشته باشند. 

نماینده عالی دولت با بیان لزوم تکریم ارباب رجوع و حضور مدیران در محل کار خاطرنشان کرد: ساعت کار مدیران حق‌الناس است. ما مدیران جهادی و دلسوز می‌خواهیم.

فرماندار جیرفت برنامه‌محور بودن مدیران را مهم دانست و اتحاد میان اعضای شورای اداری با محوریت فرماندار را خواستار شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





تأکید رئیس کل دادگستری کرمان بر همکاری با دولت جهت تشکیل استان مستقل در جنوب

منبع: فــارس
? تأکید رئیس کل دادگستری کرمان بر همکاری با دولت جهت تشکیل استان مستقل در جنوب