تأکید امامان جمعه استان کرمان بر افول رژیم جعلی صهیونیستی

امامان جمعه استان کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان کرمان بر روند رو به‌افول رژیم جعلی صهیونیستی تأکید کردند. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ظهر امروز همزمان با سراسر کشور نماز سیاسی_عبادی جمعه در شهرستان‌های استان کرمان برگزار شد. در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه […]

امامان جمعه استان کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان کرمان بر روند رو به‌افول رژیم جعلی صهیونیستی تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ظهر امروز همزمان با سراسر کشور نماز سیاسی_عبادی جمعه در شهرستان‌های استان کرمان برگزار شد. در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات اائمه معصومین علیهم‌السلام بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی در حوزه، موضوعات روز شهرستان‌ها، مسائل مهم ملی کشور، بیانات رهبر معظم انقلاب، اتفاقاتی که از سوی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه رخ می‌دهد، عنوان شد.

در گزارش زیر بخشی از سخنان ائمه جمعه شهرستان‌های استان کرمان در خصوص اقدامات رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه می‌خوانید.

امام شهرستان جیرفت: رژیم صهیونیستی محکوم به کودک‌کشی و نسل‌کشی است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم گفت: با همه‌پرسی در سرزمین‌های اشغالی، پایانی بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی پیش خواهد آمد.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: رژیم صهیونیستی محکوم به کودک‌کشی و نسل‌کشی است و به حول و قوه الهی این رژیم غاصب به‌زودی به پایان خواهد رسید.

امام جمعه رودبار جنوب: امروز قدرت حزب‌الله چند برابر شده است

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اينکه عملیات طوفان الاقصی خدمت بزرگی به‌ همه بشریت کرد، گفت: جبهه مقاومت در این عملیات سیلی محکمی به روی سیاه شیطان بزرگ یعنی آمریکایی‌ها وارد کرد.

وی بیان کرد: با عملیات طوفان الأقصی بی‌شرمی و بی‌حیایی رسوایی دولت صهیونیست و هم‌پیمانان آنان آشکار و بی‌خاصیتی سازمان ملل و مجامع بین‌المللی و دستگاه‌های حقوق بشر آشکار شد که تا چه اندازه بی‌خاصیت هستند.

افشارمنش با اشاره به حوادث اخیر غزه گفت: پس از آتش بس هفت روزه، شاهد حملات شدیدتر نسبت به دور اول از سوی رژیم اشغالگر قدس هستیم که این امر پس از سفر وزیر امور خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت.

خطیب جمعه رودبار جنوب افزود: دشمنان می‌خواستند که حماس و حزب‌الله را از بین ببرند، اما امروز قدرت حزب‌الله چندین برابر شده و به‌زودی شاهد خواهیم بود که خداوند آنان را به سزای اعمال‌شان می‌رساند.

امام جمعه فهرج: طوفان الأقصی شکستی راهبردی برای نظم رو به افول آمریکایی بود

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، با اشاره به عدم تحقق خواب آمریکایی‌ها در ایجاد خاورمیانه جدید گفت: یکی از اهداف آنان، نابودی حزب‌الله بود، اما امروز می‌بینیم، حزب‌الله ۱۰ برابر قوی‌تر از جنگ ۳۳ روزه شده است.

امام جمعه فهرج از عملیات طوفان‌الاقصی به‌عنوان زنده‌ترین نمونه برای شکست سیاست‌های آمریکایی در منطقه نام برد و بیان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی، نه تنها شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم جعلی است، بلکه شکستی راهبردی برای نظم رو به افول آمریکایی بوده و خواهد بود.

امام جمعه فاریاب: امروز مقاومت حرف اول را در دنیا می‌زند

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه فاریاب ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به اتفاقات غزه گفت: خوابی که آمریکا و غرب برای آسیا دیده‌اند، بی‌تعبیر مانده است، زنده‌ترین نمونه آن شکست غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی و همین طوفان عظیمی است که بیش از دو ماه ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: این شکستی که امروز برای رژیم صهیونیستی به‌وجود آمده است به همت مردم فلسطین، جبهه مقاومت و تفکر بسیج است، امروز حرف اول را در دنیا مقاومت می‌زند و آمریکا، غرب و اسرائیل حرفی برای گفتن ندارند.

خطیب نماز جمعه فاریاب خاطر نشان کرد: علائم آمریکا‌زدایی در منطقه غرب آسیا نمایان شده است در دنیا نیز مردم از سیاست‌های آمریکا و غرب بیزارند، راهپیمایی‌ها و تظاهرات مردم دنیا را در محکومیت جنایات آمریکا، رژیم صهیونیستی، غرب و حمایت از مردم مظلوم غزه را می‌بینیم و یک فصل جدیدی در تغییر نظم جهانی شروع شده است.

حجت‌الاسلام گروهی اظهار کرد: اکثر تحلیل‌گران حوزه بین‌الملل معتقدند عمليات طوفان الأقصی دیوار بازدارندگی رژیم صهیونیستی را فرو ریخته است و جمهوری اسلامی ایران در جریان مبارزه پنهان با رژیم صهیونیستی دست برتر را دارد، این از برکات تفکر بسیج است.

امام جمعه قلعه گنج: امروز محور مقاومت در مقابل همه دنیا استکبار ایستاده است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ امین رضوانی گفت: طوفان الاقصی نقشه‌ منحوس آمریکا و رژیم صهیونیستی را که می‌خواستند در خاورمیانه‌ جدید نام فلسطین را از روی نقشه به‌طور کامل محو کنند، نقشه‌ آنها شکست داد.

امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج افزود: امروز ملت ایران اسلامی و جبهه‌ مقاومت همانند بسیج لبنان، بسیج سوریه، بسیج عراق، بسیج یمن، بسیج فلسطین در مقابل مستکبران عالم ایستاده‌اند و کشور های زورگو دنیا امروز می‌دانند که اگر بخواهند در مقابل حق‌خواهی مردم بایستند بسیجیان عالم خواهند ایستاد.

وی ابراز کرد: امروز محور مقاومت در مقابل همه دنیا استکبار ایستاده است و یقینا پیروزی از آن این امت خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ رضوانی اظهار کرد: اکثر تحلیل‌گران در حوزه روابط بین‌المللی معتقد‌اند که حمله‌ هفتم اکتبر دیوار بلندی را که صهیونیست‌ها برای خودشان تصور کرده بودند که دست نیافتنی است، فرو ریخت، و دیدیم که یک ملت ضعیف، نه یک کشور، نه یک ارتش، بلکه یک انسان‌هایی که تا دیروز با سنگ با این‌ها مبارزه می‌کردند، امروز در تمام صحنه‌ها در مقابل آنها ایستاده‌اند.

امام جمعه موقت رفسنجان: نسل‌کشی مردم غزه نباید انجام شود

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی گفت: دلیل این نقض حقوق بشر، اتفاقات غزه فعلی است در صورتی‌ که جنگ نیز برای خود قواعد و اصولی دارد؛ قتل و نسل‌کشی نباید انجام شود باید مردانه به صورت رزمنده مبارزه کرد.

امام جمعه موقت رفسنجان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا هم دنبال منافع مادی هستند و هم می‌خواهند منافع معنوی ما را از بین ببرند.

امام جمعه عنبرآباد: سیاست آمریکا برای غرب آسیا با شکست مواجه شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید بامری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: یکی از خواب‌هایی که مستکبران به‌ویژه آمریکا برای منطقه غرب آسیا دیده‌اند و همیشه می‌بینند این است که از سال ۲۰۰۶ به دنبال تغییر مرزهای جغرافیای غرب آسیا با هدف تشکیل خاورمیانه جدید بوده است، اما هیچ وقت این خواب آمریکا برای غرب آسیا تعبیر نشده است، بلکه سیاست آمریکا با شکست نیز مواجهه شده است.

امام‌ جمعه عنبرآباد زنده‌ترین نمونه برای شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه را طوفان الأقصی دانست و گفت: حدوداً دو ماه قبل توسط گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی طوفانی به پا شد که شکست اطلاعاتی و نظامی سنگینی را برای رژیم صهیونیستی رقم زد.

وی افزود: امروز به برکت گسترش تفکر بسیج و هسته‌های مقاومت و پیروزی‌های پی‌در‌پی جبهه مقاومت، دوگانه‌های جعلی و تحمیلی دست‌ساز دشمن همچون عرب و عجم، شیعه و سنی به هم ریخته است و دوگانه جدید، مقاومت و تسلیم بر منطقه حاکم شده است.

امام جمعه کهنوج: دیوار صهیونیستی در برابر نیروی مقاومت فروریخته است

حجت‌الاسلام حسین خادمی امام جمعه موقت کهنوج گفت: حقوق بشر برای مستکبران و در راس آن‌ها آمریکا‌ و رژیم صهیونیستی جنایت‌کار واژه بیگانه است.

وی افزود: امروز شاهد اوج ظلم‌ و جنایت از سوی ایادی استکبار در حق مردم مظلوم غزه هستیم، آن‌ها در غزه کودکان، زنان و مردان را قتل عام می‌کنند که این خود نمونه بارز نقض حقوق بشر است و این همان حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی است.

امام جمعه رابر: طوفان الأقصی افول رژیم صهیونیستی را هویدا کرد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به تغییر نظم جهانی گفت: اکثر تحلیل‌گران حوزه بین‌المللی معتقدند هفتم اکتبر لحظه عملیات طوفان الاقصی نیمه مهرماه شکل گرفت دیوار صهیونیستی در برابر نیروی مقاومت فروریخته است.
 
 خطیب جمعه رابر اظهار کرد: در حوزه جبهه جنوبی انصارالله یمن با پهپادها و موشک بندر ایلات را هدف قرار گرفته و کانون اقتصاد رژیم جعلی صهیونیستی از آن بندر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهید سلیمانی، طوفان الأقصی نه‌ تنها شکست غیر قابل‌ ترمیم برای رژیم جعلی، بلکه نشانه افول رژیم جعلی را هویدا کرده است، گفت: طوفان‌ الأقصی این شکست رژیم جعلی مشهود کرده شکست راهبردی غیر قابل‌ ترمیم برای رژیم آمریکا جعلی فراهم کرده این نظم امنیتی در غرب آسیا به محوریت آمریکا این نظم امنیتی برای همیشه شکسته شد.

امام جمعه انار: طوفان‌الاقصی خواب آمریکا را بدون تعبیر گذاشت

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی‌سلیمانی در رابطه با تحولات دنیا و خواب بدون تعبیر آمریکا برای منطقه گفت: آمریکایی‌ها چند هدف را دنبال کردند اما ناموفق بودند؛ در حمله به جنوب لبنان مقاومت پیروز شد و آمریکا و رژیم صهیونیستی شکست خوردند.

خطیب جمعه انار ادامه داد: این طوفان‌الاقصی بود که خواب آمریکا را بدون تعبیر گذاشت و شکست اطلاعاتی و نظامی سنگینی به آمریکا و رژیم صهیونیستی داشت.

وی خاطرنشان کرد: طوفان‌ الأقصی حقیقت تمدن غرب را در مقابل وجدان‌های بیدار به نمایش گذاشت و امروزه استکبارستیزی از بطن استکبار به گوش می‌رسد.

انتهای خبر/م
 




تأکید امامان جمعه استان کرمان بر افول رژیم جعلی صهیونیستی

منبع:آرمـان
? تأکید امامان جمعه استان کرمان بر افول رژیم جعلی صهیونیستی