تأکید استاندار کرمان بر توانمندسازی ساکنان حاشیه شهر

استاندار کرمان گفت: باید کمک کرد ساکنان حاشیه شهر در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، نشاط و اشتغال خرد و خانگی توانمند شوند.  به گزارش فت فتو از کرمان، دومین شورای راهبردی ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی شهر کرمان امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد. […]


استاندار کرمان گفت: باید کمک کرد ساکنان حاشیه شهر در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، نشاط و اشتغال خرد و خانگی توانمند شوند.

 به گزارش فت فتو از کرمان، دومین شورای راهبردی ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی شهر کرمان امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار در این نشست اظهار داشت: باید در بحث حاشیه‌نشینی کارهای مختلفی در زمینه فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه‌ریزی آموزشی، توانمندسازی، نشاط اجتماعی، اشتغال خرد و خانگی و …را با استفاده از ظرفیت‌های غیر دولتی و سمن‌ها انجام شود.

 استاندار کرمان بیان داشت: جدای از بحث‌های مالکیتی و تخلفاتی که هست یا نیست، باید این مردم را کمک و توانمند کنیم.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: در کارگروه توانمندسازی به‌دنبال توانمندسازی در سکونتگاه‌های غیر رسمی و حاشیه شهر کرمان هستیم و در این زمینه کارهایی انجام شده است.

 وی تصریح کرد: ازجمله عمده مشکلات مناطق حاشیه‌نشینی اعتیاد صنعتی، خرید و فروش مواد مخدر، بیکاری، فقر، کودکان کار، اتباع بیگانه و غیره را می‌توان نام برد.

جلالی افزود: در حال اجرای برنامه سلامت روانی و سلامت اجتماعی و خدمات سلامت کودک برای مناطق حاشیه شهر هستیم که امیدوارم به نتایج خوبی دست یابیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب





تأکید استاندار کرمان بر توانمندسازی ساکنان حاشیه شهر

منبع: فــارس
? تأکید استاندار کرمان بر توانمندسازی ساکنان حاشیه شهر