بیمارستان رودبار جنوب به زایشگاه و بخش دیالیز مجهز شد

کرمان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از راه اندازی بخش دیالیز و زایشگاه در بیمارستان سیدالشهداء رودبار جنوب با همت خیران سلامت خبر داد. به گزارش فت فتو، علی اصغر خیرخواه در آئین بهره برداری از دو پروژه درمانی در بیمارستان رودبار جنوب گفت: با توجه به نیاز شهرستان رودبارجنوب و آمار قابل توجه […]

کرمان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از راه اندازی بخش دیالیز و زایشگاه در بیمارستان سیدالشهداء رودبار جنوب با همت خیران سلامت خبر داد.

به گزارش فت فتو، علی اصغر خیرخواه در آئین بهره برداری از دو پروژه درمانی در بیمارستان رودبار جنوب گفت: با توجه به نیاز شهرستان رودبارجنوب و آمار قابل توجه موالید این منطقه، راه اندازی زایشگاه از ضروریات بود که بر این اساس با مشارکت خیران سلامت و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت زایشگاه بیمارستان با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و اعتبار بیش از ۷ میلیارد تومان احداث و تجهیز شد.

وی با اشاره به راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان رودبار با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و خیران افزود: این بخش با زیربنای ۱۸۰ مترمربع و بیش از ۳ میلیارد تومان احداث و تجهیز شده تا گامی مهم در کم کردن بیماران منطقه برداشته شود.

خیرخواه با بیان اینکه پروژه خیرساز بخش تالاسمی بیمارستان رودبار جنوب نیز در حال احداث است، اظهار کرد: مشارکت خیران در حوزه سلامت از ضروریات منطقه جنوب کرمان است که محدود به بخش درمان نیست و از خیران دعوت می‌کنیم در تمام حوزه‌ها کمک حوزه سلامت جنوب کرمان باشند.

کد خبر ۵۶۵۶۵۵۸




بیمارستان رودبار جنوب به زایشگاه و بخش دیالیز مجهز شد

منبع: مــهر
? بیمارستان رودبار جنوب به زایشگاه و بخش دیالیز مجهز شد