بیش از ۷۰ هزار دانش آموزِ کشور در پویش ضداستعماری "هیس طوری" مشارکت داشته‌اند

فت فتو/کرمان معاون حوزه هنری کشور گفت: بیش از ۷۰ هزار دانش آموز ۱۱ تا ۱۸ ساله کشور تاکنون در پویش ضد استعماری “هیس طوری!” مشارکت داشته اند. سجاد عباسی امروز ۲۵ دی ماه در جلسه تبیین پویش دانش آموزی “هیس طوری!” در کرمان اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۱ تعدادی از کتاب های تازه منتشر شده، […]

فت فتو/کرمان معاون حوزه هنری کشور گفت: بیش از ۷۰ هزار دانش آموز ۱۱ تا ۱۸ ساله کشور تاکنون در پویش ضد استعماری “هیس طوری!” مشارکت داشته اند.

سجاد عباسی امروز ۲۵ دی ماه در جلسه تبیین پویش دانش آموزی “هیس طوری!” در کرمان اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۱ تعدادی از کتاب های تازه منتشر شده، تقدیم مقام معظم رهبری شد که هر زمان فرصتی داشتند تورقی داشته باشند که مجموعه ۱۵ جلدی “سرگذشت استعمار” بسیار مورد توجه ایشان قرار گرفت و مقرر شد زمینه مطالعه این مجموعه برای دانش آموزان فراهم شود.

وی افزود: داستان های این مجموعه بسیار روان با روایت هایی جذاب هستند که مورد استقبال نوجوانان قرار گرفت، مطالعه این کتاب ها با هدف حرکت از حافظه محوری به مسئله محوری توصیه می شود.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری کشور گفت: ۷۰ هزار نفر در مرحله اول پویش کنش داشته اند، به این شکل که یا کتاب را مطالعه کرده اند یا کتاب را تهیه کرده و یا در پویش شرکت کرده اند. ضمن اینکه تا اردیبهشت ۱۴۰۲ دانش آموزان فرصت دارند در این پویش شرکت کنند.

عباسی با بیان اینکه توسعه مفهوم استعمار بین نوجوانان از اهداف برگزاری این پویش است، گفت: این پویش بدون همراهی آموزش و پرورش عمق پیدا نمی کند، این پویش جزو کارهای بی‌نظیری است در حوزه نوجوانان که معاونان پرورشی مدارس هم نقش موثری در پیشبرد و اجرای آن دارند.

وی یادآور شد: دانش آموزان ۱۱ تا ۱۸ ساله سراسر کشور می توانند با مراجعه به نشانی Hisstory.ir یا در برنامه شاد به نشانی Hisstory_ir@ در این پویش شرکت کنند.

انتهای پیام




بیش از ۷۰ هزار دانش آموزِ کشور در پویش ضداستعماری "هیس طوری" مشارکت داشته‌اند

منبع: ایـسنا
? بیش از ۷۰ هزار دانش آموزِ کشور در پویش ضداستعماری "هیس طوری" مشارکت داشته‌اند