بیش از ۸ ساعت تلاش برای جستجو و انتقال پیکر یک گردشگر در ارتفاعات جوپار

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از تلاش ۸ ساعته نجاتگران تیم امدادونجات کوهستان کرمان برای دسترسی و انتقال پیکر یک گردشگر در ارتفاعات کوه‌های جوپار خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا فلاح بیان کرد: شب گذشته در پی گزارشی مبنی بر سقوط یک گردشگر از ارتفاعات کوه‌های جوپار (حوالی قله بلوچی)، بلافاصله […]


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از تلاش ۸ ساعته نجاتگران تیم امدادونجات کوهستان کرمان برای دسترسی و انتقال پیکر یک گردشگر در ارتفاعات کوه‌های جوپار خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا فلاح بیان کرد: شب گذشته در پی گزارشی مبنی بر سقوط یک گردشگر از ارتفاعات کوه‌های جوپار (حوالی قله بلوچی)، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان کرمان به محل حادثه اعزام شد.

 وی با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت ۱۹ و ۴۳ دقیقه روز جمعه مورخ ۲۹ دی ماه جاری افزود: این عملیات با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه کوهستانی، تاریک و سرد بودن هوا به بیش از ۸ ساعت به طول انجامید.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: تیم امدادونجات کوهستان کرمان با برپایی چندین کارگاه و بسکت کشی موفق شدند پیکر این گردشگر را در ساعت ۴و ۳۰ صبح امروز، ۳۰ دیماه جاری به دامنه کوه انتقال و به عوامل قضایی تحویل دهند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





بیش از ۸ ساعت تلاش برای جستجو و انتقال پیکر یک گردشگر در ارتفاعات جوپار

منبع: فــارس
? بیش از ۸ ساعت تلاش برای جستجو و انتقال پیکر یک گردشگر در ارتفاعات جوپار