بیش از ۷ هزار مترمکعب مخازن آب عنبرآباد گندزدایی شد

کرمان- مدیرعامل آبفا کرمان گفت: تعداد ۱۰ باب مخزن در سطح شهرستان عنبرآباد با ظرفیت ۷ هزار و ۶۰۰ مترمکعب شستشو و گندزدایی شد. به گزارش نذیر کرمان، علیرضا عبدیان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: به منظور ارتقا سطح کیفی و اطمینان از سلامت آب شرب، سالی یکبار مخازن ذخیره آب شرب شستشو […]

کرمان- مدیرعامل آبفا کرمان گفت: تعداد ۱۰ باب مخزن در سطح شهرستان عنبرآباد با ظرفیت ۷ هزار و ۶۰۰ مترمکعب شستشو و گندزدایی شد.

به گزارش نذیر کرمان، علیرضا عبدیان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: به منظور ارتقا سطح کیفی و اطمینان از سلامت آب شرب، سالی یکبار مخازن ذخیره آب شرب شستشو و گندزدایی می‌شوند.

عبدیان ادامه داد: تا کنون تعداد ۱۰ باب مخزن از ۲۲ باب مخزن ذخیره در سطح شهرستان عنبرآباد با ظرفیت ۷ هزار و ۶۰۰ مترمکعب شستشو و گندزدایی شده است.

مدیرعامل آبفا کرمان تاکید کرد: این روند تا شستشوی کامل تمامی مخازن ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه این شستشو براساس برنامه زمانبندی است، افزود: شستشوی مخازن معمولاً در فصل سرد سال که تنش آبی وجود ندارد انجام می‌شود.

مدیرعامل آبفا کرمان یادآور شد: روند کار به این صورت است که ابتدا مخازن به طور کامل از آب تخلیه و سپس رسوبات ته نشین شده خارج می‌شود.

عبدیان گفت: در نهایت دیواره‌ها و کف مخازن پس از شستشو توسط مواد گندزا با غلظت مناسب چند بار شستشو می‌شوند.

کد خبر ۵۹۷۴۸۱۲




بیش از ۷ هزار مترمکعب مخازن آب عنبرآباد گندزدایی شد

منبع: مــهر
? بیش از ۷ هزار مترمکعب مخازن آب عنبرآباد گندزدایی شد