بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز از اردوهای جهادی قرآنی در ریگان بهره‌مند شدند

مسؤول کانون خدمت رضوی شهرستان ریگان گفت: ۷۰۰ دانش‌آموز ریگانی در مناطق محروم شهرستان از فعالیت‌های قرآنی بهره‌مند شدند. به گزارش فت فتو از ریگان، علی فرامرزی امروز اظهار داشت: اردوهای جهادی قرآنی با همکاری دفتر امام جمعه، آموزش و پرورش و دارالقرآن شهرستان به‌مدت یک هفته با حضور مربیان مجرب خادمیاران امام رضا(ع) و […]


مسؤول کانون خدمت رضوی شهرستان ریگان گفت: ۷۰۰ دانش‌آموز ریگانی در مناطق محروم شهرستان از فعالیت‌های قرآنی بهره‌مند شدند.

به گزارش فت فتو از ریگان، علی فرامرزی امروز اظهار داشت: اردوهای جهادی قرآنی با همکاری دفتر امام جمعه، آموزش و پرورش و دارالقرآن شهرستان به‌مدت یک هفته با حضور مربیان مجرب خادمیاران امام رضا(ع) و کانون تخصصی قرآن شهرستان در دورافتاده‌ترین مناطق شهرستان برگزار شد.

 مسؤول کانون خدمت رضوی شهرستان ریگان تصریح کرد: آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، قرائت، تجوید و تفسیر از جمله فعالیت‌های اصلی این اردوی جهادی قرآنی است.

 فرامرزی بیان داشت: اولین اردو‌های جهادی قرآنی در سطح شهرستان است و مربیان قرآنی مجموعه به‌صورت داوطلب در روستا‌های محروم به‌منظور آموزش قرآن حضور پیدا کردند.

 وی هدف از برگزاری این اردوی جهادی را در کنار سایر اردو‌های جهادی و محرومیت‌زدایی، نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در روستا‌های شهرستان ریگان دانست.

پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب





بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز از اردوهای جهادی قرآنی در ریگان بهره‌مند شدند

منبع: فــارس
? بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز از اردوهای جهادی قرآنی در ریگان بهره‌مند شدند