بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کرمانی ایجاد شد 

کرمان – فت فتو – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از ایجاد ۶ هزار و ۳۷ فرصت شغلی برای مددجویان و افراد نیازمند جویای کار در این استان در ۹ ماهه گذشته امسال خبر داد. به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، یحیی صادقی ضمن […]

کرمانفت فتو – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از ایجاد ۶ هزار و ۳۷ فرصت شغلی برای مددجویان و افراد نیازمند جویای کار در این استان در ۹ ماهه گذشته امسال خبر داد.

به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، یحیی صادقی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه اشتغال و خودکفایی افزود: ۶ هزار و ۳۷ طرح اشتغال و خودکفایی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان طی ۹ ماهه امسال در استان کرمان ایجادشده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۷۵ هزار و ۸۲۰ طرح فعال اشتغال مددجویان کمیته امداد در استان کرمان قرار دارند افزود: ناظران فنی و متخصص با انجام بازدیدهای دوره‌ای و ارائه مشاوره‌های لازم به مددجویان در تلاش هستند سطح کیفی و کمی محصولات تولیدی آنان را ارتقا بخشند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: از این تعداد طرح فعال اشتغال این نهاد در این استان ۱۰هزار و ۹۳۲ طرح در زمینه کشاورزی، ۱۸ هزار و ۳۹۴ طرح در زمینه دام‌پروری، ۲۵ هزار و ۱۶۵ طرح در حوزه خدمات، ۷۱۰۹ طرح در زمینه فرش و گلیم، پنج هزار و ۷۵۸ طرح در زمینه صنعتی و تولیدی، هزار و ۹۸۹ طرح در بخش صنایع‌دستی، پنج هزار و ۱۹۳ طرح در حمل‌ونقل، ۸۶۱ طرح درزمینه پرورش طیور، ۳۷۷ طرح درزمینه زنبورداری و ۵۰ طرح درزمینه پرورش آبزیان اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: این نهاد بعد از شناسایی افراد مستعد اشتغال ضمن ارائه آموزش و مشاوره شغلی و به آن ها و درنهایت با معرفی این افراد به بانک‌های عامل و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال زمینه اشتغال و توانمندی آن‌ها را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۲۳۸ راهبر شغلی در راستای هدایت و آموزش مددجویان با رعایت زنجیره تأمین و تضمین بازار فروش و ایجاد اشتغال پایدار با این نهاد همکاری دارند.




بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کرمانی ایجاد شد 

منبع: ایرنـا
? بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کرمانی ایجاد شد