بیش از ۵۰ هزار کارگر بیمه شده در رفسنجان وجود دارد

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: بیش از ۵۰ هزار نفر کارگر بیمه‌شده در این شهرستان وجود دارد که ۳۸ درصد آن‌ها به امر کشاورزی مشغول هستند. حسین رضایی به‌مناسبت روز جهانی کارگر در جمع کارگران رفسنجان ضمن تبریک به این قشر و گفت‌وگوی مستقیم با کارگران بر ضرورت تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: بیش از ۵۰ هزار نفر کارگر بیمه‌شده در این شهرستان وجود دارد که ۳۸ درصد آن‌ها به امر کشاورزی مشغول هستند.

حسین رضایی به‌مناسبت روز جهانی کارگر در جمع کارگران رفسنجان ضمن تبریک به این قشر و گفت‌وگوی مستقیم با کارگران بر ضرورت تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.

 وی گفت: کارگران با تلاش خستگی‌ناپذیری خود موجبات رونق تولید، رشد و شکوفایی اقتصادی را رقم می‌زنند که باید قدردان این قشر کارگر باشیم.
 
فرماندار رفسنجان بیان کرد: بیش از ۵۰‌ هزار کارگر بیمه شده در رفسنجان وجود دارد و با توجه به اینکه پایه اقتصادی شهرستان بر مبنای کشاورزی پسته است، ۳۸ درصد این کارگران در امور کشاورزی مشغول هستند که بالاترین نرخ و میانگین کشوری محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: مهار تورم با کمک مسئولان باید رقم بخورد و رشد تولید هم توسط کارگران خوشبختانه در حال نمایان شدن است.
 
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان هم در این بازدید و تجلیل از گارگران اظهار کرد: کارگرانی که در رفسنجان بیمه هستند در بخش های مختلف اعم از کشاورزی، صنعت و معدن، خدماتی، صنفی، ساختمانی و … مشغول به کار هستند.
 
محمود شریفی با اشاره به عمده مشکلات کارگران که بحث‌های معیشتی در اوضاع اقتصادی موجود است، افزود: با توجه به تورم، امسال ۲۷ درصد به مزد کارگران بر اساس مصوبه شورای عالی کار اضافه شده است.

انتهای پیام




بیش از ۵۰ هزار کارگر بیمه شده در رفسنجان وجود دارد

منبع: ایـسنا
? بیش از ۵۰ هزار کارگر بیمه شده در رفسنجان وجود دارد