بیش از ۳۹۸۰ نفر در حوادث نیمه نخست امسال در استان کرمان آسیب دیدند

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع قریب به ۵۰۰ حادثه طبیعی و غیرطبیعی در نیمه نخست سال جاری در استان کرمان بیان کرد: بیش از ۳۹۸۰ نفر در این حوادث آسیب دیدند. “رضا فلاح” امروز هفتم مهرماه در جمع خبرنگاران از امدادرسانی ۲۱۴۵ نفر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع قریب به ۵۰۰ حادثه طبیعی و غیرطبیعی در نیمه نخست سال جاری در استان کرمان بیان کرد: بیش از ۳۹۸۰ نفر در این حوادث آسیب دیدند.

“رضا فلاح” امروز هفتم مهرماه در جمع خبرنگاران از امدادرسانی ۲۱۴۵ نفر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان طی ۶ ماه گذشته خبر داد و افزود: در عملیات های امدادرسانی ۲۲۸ نفر رهاسازی و ۱۳۰ نفر اسکان داده شدند.

وی با اشاره به وقوع قریب به ۵۰۰ حادثه طبیعی و غیرطبیعی در نیمه نخست سال جاری در استان کرمان بیان کرد: بیش از ۳۹۸۰ نفر در این حوادث آسیب دیدند.

فلاح تصریح کرد: در بخش امدادهوایی هشت سورتی پرواز برای انتقال هفت مصدوم و یک تُن محموله انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اعزام ۶۰۷ تیم امدادونجات در حوادث نیمه نخست امسال تصریح کرد: بیش از ۲۰۰۰ نیروی امدادی در عملیات ها حضور داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: طی شش ماهه امسال ۴۹۷ حادثه در استان کرمان به وقوع پیوسته که بیشترین آن متعلق به حوادث جاده ای با تعداد ۳۰۴ سانحه است.

انتهای پیام




بیش از ۳۹۸۰ نفر در حوادث نیمه نخست امسال در استان کرمان آسیب دیدند

منبع:ایـسنا
? بیش از ۳۹۸۰ نفر در حوادث نیمه نخست امسال در استان کرمان آسیب دیدند