بیش از ۲ هکتار از اراضی ملی شهرستان عنبرآباد رفع تصرف شد

کرمان – جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از رفع تصرف بیش از ۲ هکتار از اراضی ملی شهرستان عنبرآباد خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، ارشلو رئیسی، صبح چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در جمع خبرنگاران گفت: به همت نیروهای یگان حفاظت اداره کل و پاسگاه ویژه حفاظت از […]

کرمان – جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از رفع تصرف بیش از ۲ هکتار از اراضی ملی شهرستان عنبرآباد خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، ارشلو رئیسی، صبح چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در جمع خبرنگاران گفت: به همت نیروهای یگان حفاظت اداره کل و پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۲ هکتار و ۵۵۶ مترمربع از اراضی ملی منطقه حاجی آباد از توابع جبالبارز جنوبی که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با “شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان” گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر ۶۰۲۴۱۹۵




بیش از ۲ هکتار از اراضی ملی شهرستان عنبرآباد رفع تصرف شد

منبع: مــهر
? بیش از ۲ هکتار از اراضی ملی شهرستان عنبرآباد رفع تصرف شد