بیش از ۲ هزار نفر در کرمان از آموزش قرآن بهره‌مند شدند

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی مجمع قاریان کرمان، حمیدرضا توحیدی، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن استان بیان کرد: در پاییز امسال ۲ هزار و ۳۲۸ نفر در کرمان در کلاس‌های آموزش قرآن مجمع شرکت کرده و در رشته‌های مختلف موفق به یادگیری قرآن شدند. وی با بیان […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی مجمع قاریان کرمان، حمیدرضا توحیدی، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن استان بیان کرد: در پاییز امسال ۲ هزار و ۳۲۸ نفر در کرمان در کلاس‌های آموزش قرآن مجمع شرکت کرده و در رشته‌های مختلف موفق به یادگیری قرآن شدند.

وی با بیان اینکه ۲۰ مرکز آموزشی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در سطوح آموزش عمومی و تخصصی قرآن فعالیت دارند، تأکید کرد: مجمع یک مؤسسه خیریه است که اصلی‌ترین فعالیت‌های آن در راستای آموزش قرآن انجام می‌شود و افرادی که در مجمع کار می‌کنند نیز بدون چشم داشت مادی و برای خدمت به قرآن تلاش می‌کنند.

مدیر عامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم کرمان در پایان از آغاز ثبت‌نام ترم زمستان مجمع در رشته‌های عمومی(روخوانی، روانخوانی، ترتیل‌خوانی، تجوید) و رشته‌های تخصصی(صوت و لحن، حفظ، مفاهیم و ترجمه) خبر داد و گفت: ترم زمستان آموزش قرآن مجمع از شنبه ۱۰ دی ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام




بیش از ۲ هزار نفر در کرمان از آموزش قرآن بهره‌مند شدند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بیش از ۲ هزار نفر در کرمان از آموزش قرآن بهره‌مند شدند