بیش از ۲۵۰۰ کلاس در استان کرمان بهسازی شد

کرمان- معاون سواد آموزی و مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: در قالب طرح شهید عجمیان بیش از ۲۵۰۰ کلاس در استان کرمان بهسازی شد. عباس ارجمند کرمانی در گفت و گو با نذیر کرمان، از بهسازی و شاداب سازی بیش از ۲۵۰۰ کلاس درس در ۴۲۰ مدرسه استان کرمان در […]

کرمان- معاون سواد آموزی و مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: در قالب طرح شهید عجمیان بیش از ۲۵۰۰ کلاس در استان کرمان بهسازی شد.

عباس ارجمند کرمانی در گفت و گو با نذیر کرمان، از بهسازی و شاداب سازی بیش از ۲۵۰۰ کلاس درس در ۴۲۰ مدرسه استان کرمان در قالب طرح شهید عجمیان با فعالیت بیش از دو هزار دانش آموز خبر داد.

وی گفت: مرکز ثقل اجرای طرح شهید عجمیان، کادر مدارس و اعضای انجمن اولیا بودند و با یک کار جهادی و انقلابی توانستند این کار بزرگ را به نتیجه برسانند.

ارجمند کرمانی با اشاره به اینکه اکثریت گروههای جهادی که در این طرح فعالیت می‌کردند متعلق به آموزش و پرورش بود گفت: این یعنی آموزش و پرورش آمده است تا نظم جدید جهانی را که رهبر معظم انقلاب فرموده را به معنی واقعی کلمه اجرایی و عملی کند.

مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ترویج و تعمیق فرهنگ و روحیه تعامل همکاری مسئولیت اجتماعی و کار و تلاش و همچنین حرکت‌های جهادی در میان دانش آموزان و همکاران فرهنگی، از اهداف این طرح بوده است.

وی ادامه داد: ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه‌های جهادی، بهره‌وری از تجهیزات معیوب و غیر قابل استفاده در مدارس و بازگشت مجدد آنها به چرخه فعالیت و نیز استفاده از ظرفیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و بهره‌وری از مهارت‌های کسب شده توسط دانش‌آموزان در راستای شاد شاداب سازی فضای مدارس از مهمترین اهداف این طرح بوده است.

کد خبر ۵۹۲۹۷۰۱




بیش از ۲۵۰۰ کلاس در استان کرمان بهسازی شد

منبع: مــهر
? بیش از ۲۵۰۰ کلاس در استان کرمان بهسازی شد