بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در سیرجان افتتاح شد

فت فتو/کرمان استاندار کرمان در آخرین روز از هفته دولت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه را در شهرستان سیرجان افتتاح کرد. “علی زینی وند” امروز هشتم شهریورماه وارد شهرستان سیرجان شد و با ۱۶ هنرمند نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی گل گهر گفت و گو کرد. گفتنی است این سمپوزیوم از سوم شهریورماه جاری آغاز […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان در آخرین روز از هفته دولت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه را در شهرستان سیرجان افتتاح کرد.

“علی زینی وند” امروز هشتم شهریورماه وارد شهرستان سیرجان شد و با ۱۶ هنرمند نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی گل گهر گفت و گو کرد. گفتنی است این سمپوزیوم از سوم شهریورماه جاری آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ادامه دارد.

افتتاح طرح توسعه ۴۰ هکتاری ناحیه صنعتی بلورد با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت صنعتی از مقاصد دیگر زینی وند در سفر به سیرجان بود.

به گزارش فت فتو، در حال حاضر این ناحیه صنعتی ۴۰ قرارداد دارد که چهار مورد به بهره برداری رسیده ی آن موجب اشتغال بیش از ۸۰ نفر شده است.

استاندار کرمان با توسعه بیشتر این ناحیه صنعتی موافقت کرد و دستور واگذاری ۲۰۰ هکتار زمین برای احداث مزارع انرژی خورشیدی به شرط عدم تعارض به این ناحیه صنعتی را داد.

بازدید از عمارت تاریخی صدرزاده برنامه بعدی زینی وند بود. گفتنی است این عمارت توسط شرکت گل گهر در حال احیاء است و به موزه شهرستان سیرجان تبدیل خواهد شد که احتمالا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

زینی وند همچنین فاز اول پروژه شهر نور را افتتاح کرد.

براساس این گزارش، این پروژه با همکاری شهرداری، اداره برق سیرجان، شرکت صنعتی معدنی گل گهر و نهادهای دیگر راه اندازی شده است.

اعتبار هزینه شده در فاز اول شهر نور ۲۰ میلیارد تومان است که ۱۰ میلیارد تومان آن را شهرداری و شرکت صنعتی معدنی گل گهر و اداره برق هر کدام ۵ میلیارد تومان آن را تامین کرده اند.

گفتنی است در این طرح ۵۰۰۰ چراغ معبر شهر سیرجان LED شده است و در فاز بعدی ۱۲ هزار چراغ نیز کم مصرف خواهند شد.

انتهای پیام




بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در سیرجان افتتاح شد

منبع:ایـسنا
? بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در سیرجان افتتاح شد