بیش از ۱۵۰۰ داوطلب در کنکور سراسری در بافت شرکت کردند

بیش از ۱۵۰۰ داوطلب در کنکور سراسری در بافت شرکت کردند به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از بافت: فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت به‌اتفاق حبیب‌الله رحیمی رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بافت از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری کنکور بازدید کردند. فرهاد آراسته صبح امروز قبل از برگزاری کنکور سراسری در حوزه‌های امتحانی شهرستان، ضمن آرزوی […]

بیش از ۱۵۰۰ داوطلب در کنکور سراسری در بافت شرکت کردند

به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از بافت: فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت به‌اتفاق حبیب‌الله رحیمی رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بافت از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری کنکور بازدید کردند.

فرهاد آراسته صبح امروز قبل از برگزاری کنکور سراسری در حوزه‌های امتحانی شهرستان، ضمن آرزوی موفقیت و کسب امتیازات بالا برای همه داوطلبان، از عوامل اجرایی برگزاری این آزمون در راستای فراهم شد فضای مناسب برای داوطلبان تقدیر کرد.

فرماندار بافت عنوان کرد: آزمون کنکور سراسری در شهرستان بافت با نظم، کیفیت مطلوب، امنیت کامل و همچنین با رعایت پروتکل‌های لازم برگزار می شود.

رحیمی رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بافت افزود: امسال در کنکور سراسری تیرماه جمعاً ۱هزار و ۵۷۷نفر داوطلب شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۸۱۲ داوطلب در رشته تجربی،۵۰۹ داوطلب در رشته علوم‌انسانی،۱۴۳ داوطلب در رشته ریاضی، ۴۴ داوطلب در رشته هنر و ۶۹ داوطلب در رشته زبان خارجه به رقابت می‌پردازند.

انتهای خبر/پوریا




بیش از ۱۵۰۰ داوطلب در کنکور سراسری در بافت شرکت کردند

منبع:آرمـان
? بیش از ۱۵۰۰ داوطلب در کنکور سراسری در بافت شرکت کردند