بیش از ۱۱ هزار نهال طی هفته مقاومت در جنوب کرمان غرس می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از غرس ۱۱ هزار اصله نهال گونه‌های جنگلی و بیابانی با همکاری پایگاه‌های بسیج سازندگی شهرستان جیرفت در هفته مقاومت خبر داد.  به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، قاسم رحیمی‌نیا عصر امروز ضمن اشاره به طرح مشترک سازمان بسیج مستضعفین و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و […]


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از غرس ۱۱ هزار اصله نهال گونه‌های جنگلی و بیابانی با همکاری پایگاه‌های بسیج سازندگی شهرستان جیرفت در هفته مقاومت خبر داد.

 به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، قاسم رحیمی‌نیا عصر امروز ضمن اشاره به طرح مشترک سازمان بسیج مستضعفین و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و همچنین طرح(هم عهدی سبز به یاد حاج قاسم سلیمانی) اظهار کرد: در همین راستا صبح امروز تفاهمنامه همکاری فی مابین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت برای کاشت ۱۱ هزار اصله نهال در هفته مقاومت با همکاری پایگاه‌های بسیج منعقد شد.

وی ضمن اشاره به سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت خاطرنشان کرد: مقرر شد در هر پایگاه بسیج به نیت ۶۳ سال عمر گرانقدر حاج قاسم سلیمانی ۶۳ اصله نهال غرس شود.

 مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان غرس این درختان را در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در جهت کاشت یک میلیارد درخت در چهار سال آینده و در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت دانست و افزود: با کاشت هر درخت به یاد شهدا فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت و فرهنگ نگهداری از منابع طبیعی را با حضور آینده‌سازان ایران اسلامی در جامعه نهادینه کنیم.

پایان پیام/ ۸۰۰۶۷/ب





بیش از ۱۱ هزار نهال طی هفته مقاومت در جنوب کرمان غرس می‌شود

منبع: فــارس
? بیش از ۱۱ هزار نهال طی هفته مقاومت در جنوب کرمان غرس می‌شود