بیش از ۱۰۰ دولت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند

نذیر کرمان/کرمان معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی با اشاره به محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط دولت های مختلف بیان کرد: بیش از ۱۰۰ دولت در دنیا و مجامع جهانی این حادثه را محکوم کردند و این بی سابقه است. محمد حسینی عصر امروز ۲۰ دی ماه در حاشیه مراسم […]

نذیر کرمان/کرمان معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی با اشاره به محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط دولت های مختلف بیان کرد: بیش از ۱۰۰ دولت در دنیا و مجامع جهانی این حادثه را محکوم کردند و این بی سابقه است.

محمد حسینی عصر امروز ۲۰ دی ماه در حاشیه مراسم هفتیمن روز شهادت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران گفت: این حادثه باعث اندوه همگان مخصوصا اعضای هیئت دولت شد.

وی هدف حضور خود در کرمان را عرض تسلیت و تسلی خاطر خانواده شهدا و مردم کرمان دانست و در ادامه با اشاره به حضور برخی از اعضای هیئت دولت بیان کرد: وظیفه خود می دانم که به دیدار خانوداه شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برویم و اعلام کنیم که در کنار آنان هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با روحیه مصمم تری از مکتب حاج قاسم سلیمانی تبعیت شود و کسانی که این جنایت را انجام دادند باید هر چه سریعتر به مجازات عملشان برسند.

وی درباره بررسی حادثه و تصمیمات اتخاذ شده نیز گفت: مسئولین اطلاعات، امنیت و وزارت کشور و استاندار کرمان پیگیر هستند و موضوع را با جدیت دنبال می کنند و دستگیری های متعددی در این زمینه داشته ایم و خواسته خانواده ها شهدا نیز است.

حسینی در جمع خانواده شهدا نیز اظهار کرد: امروز همه ایران، جبهه مقاومت و مسلمانان در سوگ این شهدا داغدار هستند و حادثه بسیار تلخ و ناگواری است.

وی با یادآوری حوادث و ترورهای انجام شده از ابتدای انقلاب تاکنون اظهار کرد: ملتی که خواستند در مسیر حق گام بردارند، همواره شیاطین در کمین آنها بودند و چنین اتفاقاتی رخ داده است.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روحیه مقاومت باعث شده علی رغم همه کینه ها و دشمنی ها، ملت ایران مقاوم بایستد.

وی با بیان اینکه این شهدا دوستدار سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی بودند، تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی همه عمر خود را در راه دفاع از مظلوم، جهاد فی سبیل الله و دفاع از مظلومان خرج کرد و محبوب دل ها شد.

حسینی با اشاره به ویژگی های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم راه سردار سلیمانی که یک مدرسه انسان ساز است، ادامه دهیم.

وی با اشاره به محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط دولت های مختلف بیان کرد: بیش از ۱۰۰ دولت در دنیا و مجامع جهانی این حادثه را محکوم کردند و این بی سابقه است و هیچ توجیحی ندارد که انسان های خبیثی به نفع آمریکا و صهیونیست ها این چنین جنایتی را انجام دهند و در این حادثه کودکان، زنان و افراد مسن به شهادت رسیده اند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم همه کسانی که دستشان به این جنایت آلوده شد و آمران هر چه زودتر به سزای عملشان برسند.

انتهای پیام




بیش از ۱۰۰ دولت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند

منبع: ایـسنا
? بیش از ۱۰۰ دولت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند