بیش از ۱۰۰۰ پرونده در شوراهای حل اختلاف زرند به صلح و سازش ختم شد

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: در ۶ ماه ابتدای سال جاری ۶ هزار و ۴۶۵ پرونده به دادگستری وارد شده است که از این تعد ۶ هزار و ۳۷۱ پرونده مختومه شده است و تعداد یک هزار ۱۰۴ پرونده به صلح و سازش منجر شده است. به گزارش فت فتو از زرند، عفت شریعتی نماینده […]


رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: در ۶ ماه ابتدای سال جاری ۶ هزار و ۴۶۵ پرونده به دادگستری وارد شده است که از این تعد ۶ هزار و ۳۷۱ پرونده مختومه شده است و تعداد یک هزار ۱۰۴ پرونده به صلح و سازش منجر شده است.

به گزارش فت فتو از زرند، عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس امروز در بازید از مجتمع شوراهای حل اختلاف شهرستان، کار شوراهای حل اختلاف را مقدس و بسیار با اهمیت دانست و بر پیگیری مشکلات معیشتی کارکنان شورای حل اختلاف تأکید کرد.

 فرح‌بخش رئیس دادگستری شهرستان زرند نیز اظهار داشت: اعضای شوراهای حل اختلاف نیروهایی هستند که صادقانه و با حقوق و مزایای اندک سال‌هاست در مجموعه دستگاه قضایی مشغول خدمت هستند و ضرورت دارد برای رفع مسائل و مشکلات حوزه کاری آنها اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی شوراهای حل اختلاف را  بازوی توانمند دستگاه قضا در کاهش مراجعات مردمی دانست  و افزود: کاهش قابل توجه پرونده‌های وارده به محاکم، افزایش صلح و سازش و تسریع در جریان رسیدگی‌ها از دستاوردهای این شوراها است.

فرح‌بخش عنوان کرد: در حال حاضر ۲۴ شعبه شورای حل اختلاف در این شهرستان فعالیت دارد و از این تعداد ۱۴ شعبه شهری و ۱۰ شعبه روستایی هستند.

وی یادآور شد: در ۶ ماه ابتدای سال جاری ۶ هزار و ۴۶۵ پرونده به دادگستری وارد شده است که از این تعد ۶ هزار و ۳۷۱ پرونده مختومه شده است و تعداد ۱ هزار ۱۰۴  پرونده به صلح و سازش منجر شده است.

انتهای پیام/۸۰۰۲۲/ب





بیش از ۱۰۰۰ پرونده در شوراهای حل اختلاف زرند به صلح و سازش ختم شد

منبع: فــارس
? بیش از ۱۰۰۰ پرونده در شوراهای حل اختلاف زرند به صلح و سازش ختم شد