بیش از هزار فرهنگی استان کرمان به اردوی راهیان نور می روند

کرمان- رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: با توجه به نقش الگویی فرهنگیان، اردو های راهیان نور ویژه بیش از هزار فرهنگی استان برگزار می شود. محمد علیرضایی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به راه اندازی اردوهای راهیان نور ویژه بیش از یکهزار فرهنگی استان افزود: با توجه به نقش […]

کرمان- رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: با توجه به نقش الگویی فرهنگیان، اردو های راهیان نور ویژه بیش از هزار فرهنگی استان برگزار می شود.

محمد علیرضایی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به راه اندازی اردوهای راهیان نور ویژه بیش از یکهزار فرهنگی استان افزود: با توجه به نقش الگویی فرهنگیان اردوهای راهیان نور ویژه آنها نقش مؤثری در تربیت نسلی متعهد و در تراز جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مباحث مورد پسند جوانان و نوجوانان روایت همراه با اقداماتی خلاقانه است، افزود: برای روایت، اقداماتی مانند سخنرانی انجام می‌شد، اما حضور فیزیکی کمک بیشتری به این موضوع می‌کرد و در این راستا آموزش و پرورش استان کرمان با حرکت پیش‌دستانه از سال گذشته اردوهای راه پیشرفت را به‌صورت کشوری آغاز کرد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان خاطر نشان کرد: در این اردوها مباحثی از جمله اتفاقات قبل و بعد از انقلاب اسلامی، تحریم‌ها و عبور از آن و در نهایت موضوع ما می‌توانیم مطرح می‌شود تا این موضوع را ثابت کنیم که این گره‌گشایی‌ها نشأت گرفته از تفکر ایستادگی و خودباوری است.

علیرضایی گفت: زمانی که دانش‌آموزان و فرهنگیان با چنین موفقیت‌هایی مواجه می‌شوند به انقلاب اسلامی امیدوار شده و در ادامه با جدیت و امید به سمت حل مسائل گام برمی‌دارند و در نهایت به‌عنوان انسان کنشگر انقلابی وارد جامعه می‌شوند.

کد خبر ۵۹۳۸۳۵۶




بیش از هزار فرهنگی استان کرمان به اردوی راهیان نور می روند

منبع: مــهر
? بیش از هزار فرهنگی استان کرمان به اردوی راهیان نور می روند