بیشترین حربه دشمن از طریق رسانه است/ پیش‌بینی ۱۳۲ برنامه کلی در کمیته رسانه سالگرد حاج‌قاسم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: این روزها دشمن از هیچ منفذی نمی‌گذرد و بیشترین حربه هم از طریق رسانه است. به گزارش فت فتو از کرمان، احمد علیرمضانی ظهر امروز در جلسه کمیته رسانه سالگرد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی اظهار داشت: هرچه بعد از انقلاب پیش می‌رویم اهمیت و ضرورت بسیج و سپاه […]


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: این روزها دشمن از هیچ منفذی نمی‌گذرد و بیشترین حربه هم از طریق رسانه است.

به گزارش فت فتو از کرمان، احمد علیرمضانی ظهر امروز در جلسه کمیته رسانه سالگرد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی اظهار داشت: هرچه بعد از انقلاب پیش می‌رویم اهمیت و ضرورت بسیج و سپاه و سردار سلیمانی برای استان کرمان بیشتر احساس می‌شود.

وی بیان داشت: این روزها دشمن از هیچ منفذی نمی‌گذرد و بیشترین حربه هم از طریق رسانه است و عکس‌های جاهای دیگر را جمع می‌کنند و  به‌عنوان کشته‌های ایران پخش می‌کنند و بعضی سلبریتی‌ها هم این موارد را بازنشر می‌دهند و بر افکار جوانان تاثیر می‌گذارند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان ادامه داد: هرچه در رسانه کار می‌کنیم به علت اینکه مخاطبان سلبیریتی‌ها، مخاطب ما نیستند، کار سخت شده است.

علیرمضانی از  فعالیت‌های رسانه‌ای در سومین سالگرد حاج‌قاسم سلیمانی سخن به میان آورد و اضافه کرد: ۱۳۲ برنامه کلی در کمیته رسانه داریم که یک عنوان آن ممکن است ۱۰۰ مورد را شامل شود.

وی خاطرنشان کرد:  برنامه قرائت دعای کمیل و ندبه، ویژه‌برنامه زنده برای لحظه شهادت سردار سلیمانی و ارتباط با شبکه‌های مختلف صدا و سیما برنامه‌یزی شده است.

علیرمضانی همچنین راه اندازی دو استودیو در گلزار شهدای کرمان را از دیگر برنامه‌های ستاد رسانه سالگرد سردار حاج‌قاسم سلیمانی برشمرد و اضافه کرد:  امسال ۱۰۰ چندان اهمیت جای خالی سردار سلیمانی را در وقایع اخیر ایران و جهان می‌بینیم.

وی تصریح کرد: سرداران جبهه مقاومت خواب و آسایش را از دشمنان گرفته‌اند و حتما آنها ادب می‌شوند و جبهه مقاومت توانمندتر از این است که بتوانند به ما ضربه بزنند و بروند و به قول رهبری “زمان بزن دررو تمام شده است”.

علیرمضانی با تاکید بر اینکه دشمنان از شهید سلیمانی بیش از سردار سلیمانی می‌ترسند، بیان کرد: ایجاد نرم‌افزار “مرد میدان” کمک خوبی برای اطلاع‌رسانی به مردم است. 

همچنین رضا موحد مدیر روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان از انجام تدابیر لازم برای حضور رسانه‌ها در آیین سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی خبر داد.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان در سخنانی بیان داشت: سایر دستگاه‌ها نیز برای برگزاری آیین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پای کار آیند و به‌طور مثال شرکت مخابرات استان کرمان برای ایجاد زیرساخت‌هایی مانند فیبر نوری کمک کنند.

امین رجایی همچنین بر برنامه‌یزی برای اسکان مناسب خبرنگاران اعزامی به کرمان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد و بیان داشت: صدور کارت خبرنگاری و ایاب و ذهاب خبرنگاران نیز دنبال می‌شود تا اصحاب رسانه به بهترین نحو این رویداد بزرگ را پوشش خبری بدهند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





بیشترین حربه دشمن از طریق رسانه است/ پیش‌بینی ۱۳۲ برنامه کلی در کمیته رسانه سالگرد حاج‌قاسم

منبع: فــارس
? بیشترین حربه دشمن از طریق رسانه است/ پیش‌بینی ۱۳۲ برنامه کلی در کمیته رسانه سالگرد حاج‌قاسم