بی‌ریاترین موکب در روستای سریگ کهنوج

در روستای سریگ‌ موکبی توسط بچه‌های دهه نودی عاشق اباعبدالله‌الحسین(ع) برپا شده است که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. به گزارش خبرنگار سرویس چندرسانه‌ای پایگاه خبری «نذیر کرمان» داستان کربلا، داستان عشق و دلدادگی است و نام حسین علیه‌السلام گره خورده با عشق و اشک است. چند روز مانده بود به آغاز محرم […]

در روستای سریگ‌ موکبی توسط بچه‌های دهه نودی عاشق اباعبدالله‌الحسین(ع) برپا شده است که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سرویس چندرسانه‌ای پایگاه خبری «نذیر کرمان» داستان کربلا، داستان عشق و دلدادگی است و نام حسین علیه‌السلام گره خورده با عشق و اشک است.

چند روز مانده بود به آغاز محرم که چند تا چوب و برگ درختان خرما را بر دوش حمل می‌کردند و در  کنار جاده عبوری روستا یک موکب برپا کردند.

این کودکان بی‌ریا در روستای سریگ‌ شهرستان کهنوج با نصب پرچم از اول محرم به عزادارای می‌پردازند و روزانه با توزیع شربت به پذیرایی از عزاداران مشغول هستند.

چه خوب است، عمق قیام امام حسین(ع) و یارانش را با چند لیوان نذری شربت درک می‌کنیم و مثل همین بچه‌ها با  پول توجیبی‌های ذخیره شده چند ماه خود برای مولایمان و شهید دشت کربلا عزاداری کنیم.

انتهای خبر/




بی‌ریاترین موکب در روستای سریگ کهنوج

منبع:آرمـان
? بی‌ریاترین موکب در روستای سریگ کهنوج