بیرانوند و درویش امروز جلسه برگزار می کنند/ از فسخ فعلا خبری نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درحالی که در مورد علیرضا بیرانوند و مشکل مالی اش با باشگاه پرسپولیس روایت های مختلفی مطرح می شود و حتی گفته می شود او امروز با حضور در سازمان لیگ می خواهد قراردادش را فسخ کند اما پیگیری نذیر کرمان از باشگاه پرسپولیس حکایت زا این دارد که […]

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درحالی که در مورد علیرضا بیرانوند و مشکل مالی اش با باشگاه پرسپولیس روایت های مختلفی مطرح می شود و حتی گفته می شود او امروز با حضور در سازمان لیگ می خواهد قراردادش را فسخ کند اما پیگیری نذیر کرمان از باشگاه پرسپولیس حکایت زا این دارد که امروز بیرانوند شخصا با درویش مدیرعامل باشگاه جلسه ای را برگزار می کند تا در مورد مسائل مالی این دروازه بان صحبت کنند.

بیرانوند بابت طلبش ۸ میلیارد می خواهد و تا به حال هم دوبار به باشگاه نوتیس داده که از تاریخ مهلت به پرسپولیس چند روزی هم گذشته است اما مسئله این است که بیرانوند شرایط فسخ قرارداد هم ندارد و دلیل این نوتیس ها هم این است تا باشگاه هر چه زودتر از نظر مالی خواسته بیرانوند را تامین کند. 

البته پرسپولیس فقط با مسئله بیرانوند طرف نیست و برای تسویه حساب با بازیکنان راه سختی در پیش دارد. این باشگاه علاوه بر مبلغ قرارداد بازیکنان دو پاداش قهرمانی هم باید بدهد و همچنین برای فصل جدید هم باید پیش پرداختی داشته باشد. 

انتهای پیام/




بیرانوند و درویش امروز جلسه برگزار می کنند/ از فسخ فعلا خبری نیست

منبع:آنـــا
? بیرانوند و درویش امروز جلسه برگزار می کنند/ از فسخ فعلا خبری نیست