بیرانوند: این پاک ترین قهرمانی بود/ می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، علیرضا بیرانوند پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال گفت: خداراشکر می کنم و تبریک به تمام هواداران، کادرفنی و بازیکنان و مجموعه مدیریتی باشگاه می گویم زیرا سال خیلی سختی بود. شاید یک اتفاقی افتاد و آن این بود که امسال یکی از بهترین لیگ‌ها بود. چون […]

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، علیرضا بیرانوند پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال گفت: خداراشکر می کنم و تبریک به تمام هواداران، کادرفنی و بازیکنان و مجموعه مدیریتی باشگاه می گویم زیرا سال خیلی سختی بود. شاید یک اتفاقی افتاد و آن این بود که امسال یکی از بهترین لیگ‌ها بود. چون خودم همچنین حسی نداشتم تا تکلیف قهرمانی لیگ به هفته آخر کشیده شود.

وی افزود: یکی از پاک‌ترین جام‌ها همین فصل بود. تبریک می‌گویم به هواداران پرسپولیس و چیزی که است اینکه لیاقت آنها همین است. پرسپولیس لیاقت داشت و بازیکنان نیز همینطور زیرا جنگیدند. باید بگویم تیمی که هشت هفته حدود یازده بازیکنانش سه کارته هستند و کارت نمی‌گیرند نشان می‌دهد ذهن زیبا و ذهن بزرگ دارند که توانستند قهرمان لیگ شوند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: خداراشکر می‌کنم و نمی‌گویم این قهرمانی برای من کوچک است بلکه می‌خواهم همراه با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم. حمایت کنید زیرا همین مردم الان خیلی چقدر خوشحال هستند. لیگ برای ما تمام نشده شاید خوشحالی ما برای فردا باشد تا یک جشنی با هواداران که در تهران هستند بگیریم. از روز یکشنبه برای یک جام دیگر می‌رویم و مطمئن باشید تلاش خواهیم کرد تا قهرمانی دوم را هم بگیریم.

انتهای پیام/




بیرانوند: این پاک ترین قهرمانی بود/ می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم

منبع:آنـــا
? بیرانوند: این پاک ترین قهرمانی بود/ می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم