بیداری عظیم در جهان نشأت گرفته از تفکر بسیجی است

مسئول بسیج مداحان استان کرمان گفت: امروز در دنیا شاهد یک بیداری عظیم هستیم که نشأت گرفته از تفکر بسیجی است. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» مجید منصوری در اهمیت و جایگاه بسیج گفت: اگر به فرمایشات امامین انقلاب مراجعه کنیم این اهمیت و جایگاه برای ما آشکارتر خواهد شد. وی ادامه […]

مسئول بسیج مداحان استان کرمان گفت: امروز در دنیا شاهد یک بیداری عظیم هستیم که نشأت گرفته از تفکر بسیجی است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» مجید منصوری در اهمیت و جایگاه بسیج گفت: اگر به فرمایشات امامین انقلاب مراجعه کنیم این اهمیت و جایگاه برای ما آشکارتر خواهد شد.

وی ادامه داد: امام راحل(ره) شخصیت بزرگی که بنیان‌گذار انقلاب و بسیج بود می‌فرمایند که من به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و در جایی دیگر می‌فرمایند؛ من خود یک بسیجی‌ام و از خدا می‌خواهم من را با بسیجیان محشور کند.

منصوری بیان کرد: مقام عظمای ولایت نیز در وصف بسیج فرموده‌اند که بسیج یعنی نیروی کارآمد و نیروی همیشه در میدان و باز می‌فرمایند؛ بسیج مظهر قدرت و مظهر اقتدار است.

وی تصریح کرد: بسیج از زمان تشکیل و راه‌اندازی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و در هر میدانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن نیاز داشته، چه در بحث بلایای طبیعی و چه در مسائل فرهنگی و… همیشه میدان‌دار و نقش‌آفرین بوده است.

مسئول بسیج مداحان کرمان عنوان کرد: تفکر بسیجی نشأت گرفته از فضایلی چون ایثار، رشادت، ازخودگذشتگی، ایمان و اخلاق است و هر جا که با تفکر بسیجی عمل کردیم قطعا موفقیت کسب کردیم و اگر امروز در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، نظامی و… شاهد پیشرفت‌های گسترده در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، جز با تفکر بسیجی مسیر نشده‌است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با تفکر بسیجی و حضور در میدان دفاع مقدس ایثار و جانفشانی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن دست دشمن بیافتد.

منصوری افزود: بعد از دوران دفاع مقدس هم در عرصه‌های مختلف هر جا نظام مورد هجمه قرار گرفته بسیج وارد میدان شده و در بحث‌های فرهنگی، جنگ‌های ترکیبی دشمن و اغتشاشات بسیج خوش درخشیده است و بسیجیان با تفکر بسیجی توانسته‌اند با ترفندهای دشمن مقابله کرده و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کنند.

مسئول بسیج مداحان کرمان خاطر نشان کرد: در دنیا شاهد یک بیداری عظیم و ظلم‌ستیزی در جهان هستیم که حتی در کشورهای عربی، غربی و اروپایی در مقابل ظلم ساکت نمی‌مانند؛ شکل‌گیری این موج بیداری نشأت گرفته از همان تفکر بسیجی است که توانستیم آن را به سراسر جهان صادر کنیم.

منصوری گفت: استکبار با تمام توان و تجهیزات نظامی، قریب به ۵۰ روز در غزه بی‌رحمانه‌ترین عملیات‌ها را انجام دادند و بیش‌ از ۱۵ هزار نفر از مردم مظلوم را شهید کردند، اما مردم فلسطین بعد از این روز‌ها مقاوم ایستاده‌اند این امر جز با تفکر بسیجی محقق نمی‌شد، پس نقش بسیج یک نقش آشکار و تعیین کننده است.

منبع: کرمان ۱۴۰۰

انتهای خبر/ک




بیداری عظیم در جهان نشأت گرفته از تفکر بسیجی است

منبع:آرمـان
? بیداری عظیم در جهان نشأت گرفته از تفکر بسیجی است