بیداری افکار عمومی با مطالبه‌گری جامعه دانشگاهی

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: جامعه دانشگاهی نقش مهمی در بیداری و تنویر افکار عمومی دارد و با مطالبه‌گری می‌تواند گام بزرگی در این مسیر بردارد. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، سیدمحمد حسینی به مناسبت روز دانشجو در نشست با نخبگان و تشکل‌های دانشجویی استان کرمان که در دانشگاه آزاد اسلامی […]

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: جامعه دانشگاهی نقش مهمی در بیداری و تنویر افکار عمومی دارد و با مطالبه‌گری می‌تواند گام بزرگی در این مسیر بردارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، سیدمحمد حسینی به مناسبت روز دانشجو در نشست با نخبگان و تشکل‌های دانشجویی استان کرمان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان برگزار شد با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ایران اظهار کرد: جامعه دانشگاهی نقش مهمی در بیداری و تنویر افکار عمومی دارد و با مطالبه‌گری می‌تواند گام بزرگی در این مسیر بردارد؛ بنابراین باید تا رسیدن به نتایج مطلوب دست از تلاش برنداریم.


بیشتر بخوانید:

لزوم حفظ روحیه مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی دانشجویان


وی، حضور در جمع دانشجویی را افتخاری برای خود و سایر مسئولان عنوان کرد و توضیح داد: شاید دانشجویان ورودی جدید ندانند؛ اما هر زمان فرصت کرده‌ام در دانشگاه حضور یافته‌ام و همکلامی با نخبگان و فرهیختگان جامعه را از دست نخواهم داد.

بیداری افکار عمومی با مطالبه‌گری جامعه دانشگاهی

نمایندگان بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی، جمعیت اسلامی، تشکل دانشجویان غیرایرانی و تشکل‌های سیاسی استان کرمان هم به‌عنوان سخنران دغدغه‌ها و گلایه‌های خود را از مشکلات موجود اعلام کردند.

در ابتدای این دیدار حسینی با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/




بیداری افکار عمومی با مطالبه‌گری جامعه دانشگاهی

منبع:آنـــا
? بیداری افکار عمومی با مطالبه‌گری جامعه دانشگاهی