بورسیه نفرات برتر کنکور در دانشگاه فرهنگیان و نهادهای دولتی همزمان با تحصیل

نذیر کرمان/کرمان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در صورت تصویب مجلس، نفرات برتر کنکور می‌توانند همزمان با تحصیل در دانشگاه‌های برتر، بورسیه نهادهای دولتی و دانشگاه فرهنگیان شوند. دکترمحمدمهدی زاهدی، امروز، پنجم شهریورماه با فریما صانعی، رتبه سوم کنکور زبان و خانواده‌اش دیدار کرد. فریما صانعی در این دیدار اظهار کرد: دوست دارم […]

نذیر کرمان/کرمان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در صورت تصویب مجلس، نفرات برتر کنکور می‌توانند همزمان با تحصیل در دانشگاه‌های برتر، بورسیه نهادهای دولتی و دانشگاه فرهنگیان شوند.

دکترمحمدمهدی زاهدی، امروز، پنجم شهریورماه با فریما صانعی، رتبه سوم کنکور زبان و خانواده‌اش دیدار کرد.

فریما صانعی در این دیدار اظهار کرد: دوست دارم در دانشگاه فرهنگیان درس بخوانم و به معلمی علاقمندم اما با وجود به دست آوردن رتبه بالا در کنکور سراسری عملا نمی‌خواهم فرصت درس خواندن در دانشگاه تهران را هم از دست بدهم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس نیز در این دیدار ضمن تقدیر از افتخار آفرینی این نخبه کرمانی بیان کرد: پیرو این موضوع قبلا با وزیر آموزش و پرورش و ریاست دانشگاه فرهنگیان صحبت شده و قرار است در دو ماه آینده با تصویب طرحی در مجلس این مشکل نخبه‌های کنکور بر طرف شود و این افراد همزمان با تحصیل در رشته مورد علاقه خود بعد از گذشت دو سال از تحصیل در دانشگاه مادر، عملا بورسیه دانشگاه فرهنگیان هم بشوند و دغدغه آنها برای طی کردن مدارج بالای علمی در کنار کار در آموزش و پرورش بر طرف شود.

دکتر زاهدی تصریح کرد: با این حال به این افراد توصیه می‌شود که ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان را در اولویت قرار بدهند.

نماینده مردم کرمان و راور در این دیدار  با تقدیم لوح تقدیر و هدیه از فریما صانعی رتبه برتر کنکور تجلیل کرد.

انتهای پیام




بورسیه نفرات برتر کنکور در دانشگاه فرهنگیان و نهادهای دولتی همزمان با تحصیل

منبع: ایـسنا
? بورسیه نفرات برتر کنکور در دانشگاه فرهنگیان و نهادهای دولتی همزمان با تحصیل