به جوانان و نوجوانان در مراسم مذهبی میدان دهید

خطیب جمعه رودبار جنوب گفت:در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) به جوانان و نوجوانان باید میدان بدهیم و در این مسیر نیرو سازی و کادر سازی کنیم. حجت الاسلام مهدوی راد در خطبه‌های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و تسیلت فرا رسیدن ماه محرم، گفت: در همه مسائل و همه لحظات […]

خطیب جمعه رودبار جنوب گفت:در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) به جوانان و نوجوانان باید میدان بدهیم و در این مسیر نیرو سازی و کادر سازی کنیم.

حجت الاسلام مهدوی راد در خطبه‌های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و تسیلت فرا رسیدن ماه محرم، گفت: در همه مسائل و همه لحظات خدا را شاهد و ناظر بدانیم و تقوای الهی را باید تمام جوانب زندگی مدنظر قرار بدهیم.

امام جمعه موقت رودبار جنوب گفت: یکی از اهداف حضرت سیدالشهدا (ع) از قیام عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر بود.

اوبا اشاره به این که امام حسین (ع) در نامه به محمد حنفیه به هدف خود برای قیام علیه ظلم را بیان می‌کند، می گوید: امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین رسول خدا (ص)، پیام عاشورا در طول تاریخ روشنگر و راهنما بوده است.

حجت الاسلام مهدوی راد گفت: در ادامه راه نیز راه امام حسین (ع) روشن‌تر و قوی‌تر از گذشته موجب نجات مردم از گمراهی می‌شود.

خطیب موقت نماز جمعه رودبار جنوب می گوید: اگر در اختلافات و درگیری‌های طایفه‌ای بزرگان، صاحبان نفوذ و متدینین امر به معروف و نهی از منکر نکنند آتش فتنه بیشتر می‌شود و انسان‌های بی گناه زیادی در این آتش می‌سوزند.

به گفته او یکی از سفارشات مهم امیر المؤمنین (ع) در لحظات آخر عمر پر برکت خود به فرزندانش، امر به معروف و نهی از منکر بود و همه ما موظف هستیم امر به معروف و نهی از منکر کنیم و نسبت به مسائل اجتماعی جامعه خود بی تفاوت نباشیم.

حجت الاسلام مهدوی راد گفت: جهالت و خود برتر بینی، وسوسه‌های شیطانی و تعصب بی جا، از عوامل اختلاف بین مردم است.

امام جمعه موقت رودبار جنوب گفت: قرآن و اهل بیت (ع) مکمل یکدیگر هستند و اهل بیت (ع) مفسر قرآن بودند.

به گفته او در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) به جوانان و نوجوانان باید میدان بدهیم و در این مسیر نیرو سازی و کادر سازی کنیم.

حجت الاسلام مهدوی راد گفت: خدا را شاکریم به رغم بارندگی‌ها و وقوع سیل خسارات جانی و مالی پیش نیامد.

خطیب موقت نماز جمعه رودبار جنوب ادامه داد: حضور میدانی فداکار استاندار در اوج بارندگی‌ها در جنوب کرمان مایه دلگرمی بود، این حرکت ایشان قابل تقدیر است.

او گفت: مبادلات روسیه و چین بر اساس ارز خودشان است دولت سیزدهم تمهیداتی را مدنظر دارد که مبادلات تجاری بین ایران و کشور‌های دوست بر اساس پول ملی باشد.

فت فتو کرمان کرمان




به جوانان و نوجوانان در مراسم مذهبی میدان دهید

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? به جوانان و نوجوانان در مراسم مذهبی میدان دهید