بهره برداری از سیستم غبارگیر مجتمع فرو آلیاژ رباط کرمان

در هفته محیط زیست غبار گیر (بگ فیلتر) مجتمع فرو آلیاژ رباطشهر باغین با هدف کاهش آلودگی هوا بر محیط زیست به بهره برداری رسید. به گزارش نذیر کرمان،نژاد محمودی مدیر عامل مجتمع فرو آلیاژ رباط کرمان از بومی سازی این غبار گیر خبر داد و گفت:این غبار گیر به همت مختصصان داخلی ساخته شده […]

در هفته محیط زیست غبار گیر (بگ فیلتر) مجتمع فرو آلیاژ رباطشهر باغین با هدف کاهش آلودگی هوا بر محیط زیست به بهره برداری رسید.

به گزارش نذیر کرمان،نژاد محمودی مدیر عامل مجتمع فرو آلیاژ رباط کرمان از بومی سازی این غبار گیر خبر داد و گفت:این غبار گیر به همت مختصصان داخلی ساخته شده و بر روی کوره  سیلیکومنگنز این مجتمع نصب شده است واز بروز آلایندگی ها به محیط زیست تاحد زیادی جلو گیری خواهد کرد .

خالویی مدیر کل محیط زیست استان کرمان هم گفت این ‌مجتمع صنعتی باتوجه به محصول تولید شده؛ دارای آلایندگی بالای بود این مسئله تاثیر منفیی بر محیط زیست پیرامون خود داشت وباعث شکایات مردمی زیادی از این مجتمع در سالهای اخیر شده بود

وی افزود این مجتمع با همکاری و مشارکت کارشناسان محیط زیست استان اقدام به تهیه و نصب این غبار گیر در این مجتمع کردندکه با نصب این دستگاه شاهد کاهش آلودگی در محیط زیست خواهیم بود.

مجتمع فرو آلیاژ رباط تولید کننده دو محصول  فرو مولیبدن ومحصول سیلیکو منگنز که تامین کننده مواد اولیه صنایع فولاد کشور است، می باشند  و محصولات این کارخانه به خارج از کشور نیز صادر می شوند.

 این مجتمع در ۳۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.




بهره برداری از سیستم غبارگیر مجتمع فرو آلیاژ رباط کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بهره برداری از سیستم غبارگیر مجتمع فرو آلیاژ رباط کرمان