بهره‌برداری از ۱۱۴ پروژه محرومیت‌زدائی در قلعه‌گنج

۱۱۴ پروژه عمرانی مشارکتی محرومیت‌زدایی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در شهرستلان قلعه‌گنج بهره‌برداری شد. به گزارش فت فتو از قلعه‌گنج، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در سفر یک روزه خود به شهرستان قلعه‌گنج، ۱۱۴ پروژه عمرانی از جمله یک پایگاه تجمعی با مشارکت سپاه و شبکه بهداشت، دو […]


۱۱۴ پروژه عمرانی مشارکتی محرومیت‌زدایی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در شهرستلان قلعه‌گنج بهره‌برداری شد.

به گزارش فت فتو از قلعه‌گنج، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در سفر یک روزه خود به شهرستان قلعه‌گنج، ۱۱۴ پروژه عمرانی از جمله یک پایگاه تجمعی با مشارکت سپاه و شبکه بهداشت، دو سالن ورزشی با مشارکت سپاه و بنیاد مستضعفان، یک واحد مسکونی به نمایندگی از ۷ واحد مددجویان کمیته امداد را افتتاح و همچنین از نزدیک  فعالیت‌های معین اقتصادی شهرستان قلعه‌گنج را مورد بازدید قرار داد.

سردار معروفی در حاشیه این سفر یک روزه به خبرنگار ما گفت: یکی از اولویت‌های مهم ما در استان کرمان کمک به ساخت مسکن محرومین و ترمیم و تعمیر مسکن مددجویان است که این موضوع چندین سال است در دستور کار سپاه قرار گرفته و با جدیت به دنبال آن هستیم.

وی بیان داشت: امسال تفاهم‌نامه‌ای فی ما بین سپاه و کمیته امداد مبنی بر ساخت ۵۰ هزار مسکن انعقاد شد که سپاه ثارالله آمادگی خود را در ساخت ۱۲۰۰ مسکن در سطح استان اعلام کرد و ۵۰۰ واحد مسکن از سال گذشته شروع شده بود که ۲۴ شهریور ماه در شهرستان بردسیر جشن پایان و واگذاری را برای مردم اعلام می‌کنم.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: امروز شهرستان قلعه‌گنج، ۱۱۴ پروژه مشارکتی بود که ۷ واحد آن مربوطه به مددجویان کمیته امداد بود و امروز با مبلغ یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

معروفی اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم مردم منطقه و جوانان به فضاهای ورزشی با مشارکت سپاه و بنیاد مستضعفان دو سوله صالحین به مبلغ یک میلیارد تومان و پنج پایگاه بسیج که برای برقراری امنیت و انجام فعالیت‌های فرهنگی مورد نیاز مردم بود با درخواست خود مردم امروز با مبلغ ۳۲۵ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین از اتمام کار تجهیز و تعمیر مساجد و مدارس خبر داد و گفت: این پروژه نیز با همکاری بنیاد مستضعفان و سپاه انجام شد و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه تعمیر و تجهیز این مدارس و مساجد در سطح شهرستان قلعه‌گنج بود و جمع این ۱۱۴ پروژه ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

معروفی افزود: با توجه به ابنکه ۷۴۷ روستا در سطح استان کرمان مشکل آب شرب دارند اولویت سپاه ثارالله در استان کرمان بحث آب است که با حرکت جدی تا پایان سال ۱۴۰۱ امیدواریم این  پروژه‌های آب روستایی را در سطح استان به نتیجه برسانیم و شهرستان قلعه گنج نیز با قابلیت بسیار خوب وجود بنیاد مستضعفان امیدوارم که یک جهش و حرکت خوبی را  در بحث آب شرب داشته باشیم و در پروژه‌های مشترکی که با کمیته امداد داریم در اولویت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





بهره‌برداری از ۱۱۴ پروژه محرومیت‌زدائی در قلعه‌گنج

منبع:فــارس
? بهره‌برداری از ۱۱۴ پروژه محرومیت‌زدائی در قلعه‌گنج